NetherRealm Studios ma mnóstwo swobody w tworzeniu Injustice: Gods Among Us - zapewnia Ed Boon. Zdradza, że nie jest to pierwszy przypadek, w którym DC wspiera studio w każdej decyzji.
NetherRealm Studios ma mnóstwo swobody w tworzeniu Injustice: Gods Among Us - zapewnia Ed Boon. Zdradza, że nie jest to pierwszy przypadek, w którym DC wspiera studio w każdej decyzji.
- Podobną wolność DC zaoferowało ekipie Rocksteady Studios przy tworzeniu Batman: Arkham City. I uważam, że Arkham City jest prawdopodobnie postrzegana jako najlepsza gra o superbohaterze w historii. Nie sądzę, żeby udało się to osiągnąć, gdyby DC usiłowało narzucić autorom pewne rzeczy i nie pozwoliło na wprowadzenie nowości - dodaje Boon.
Fani bijatyk zapewne życzyliby sobie tego, by Injustice: Gods Among Us chociaż zbliżyło się jakością do znamienitej produkcji Rocksteady. Czy tak się stanie? Przekonamy się w kwietniu, gdy gra trafi na PS3, Xboksa 360 i Wii U.