Max Schaefer przyznał, że chciałby, by w jego RPG znalazły się narzędzia umożliwiające stworzenie czegoś, by Torchlight nie polegał jedynie na bieganiu i zabijaniu potworów.
Max Schaefer przyznał, że chciałby, by w jego RPG znalazły się narzędzia umożliwiające stworzenie czegoś, by Torchlight nie polegał jedynie na bieganiu i zabijaniu potworów.
- Osobiście chciałbym, żeby można było mieć budynki i zasoby, podobnie jak w Minecrafcie, i zaimplementować to w ARPG, by ta gra była czymś więcej niż łażeniem od potwora do potwora i zabijaniem – powiedział Schaefer. – Twoja postać nie zmienia się w Torchlight II, ale nie masz żadnych nieruchomości ani niczego, co mógłbyś stworzyć w naszej grze, co prowadziłoby do wrażenia trwałości. Chciałbym zagłębić się nieco w ten temat.
Schaefer podkreślił, że to tylko pomysł i nie oznacza to, że Runic Games planuje wprowadzić ten system.
- Myślę, że wszystkie osoby w naszym biurze mają masę pomysłów, i gdybyście porozmawiali z całą naszą trzydziestką, otrzymalibyście trzydzieści różnych wersji, co jest fantastyczne. Jeszcze daleko nam do wyczerpania możliwości gatunku ARPG.