Hidetaka Miyazaki powiedział, że gdyby miał wybrać premię, rozpoczynając grę w Dark Souls, wziąłby właśnie Naszyjnik – nic innego. Dlaczego?
Hidetaka Miyazaki powiedział, że gdyby miał wybrać premię, rozpoczynając grę w Dark Souls, wziąłby właśnie Naszyjnik – nic innego. Dlaczego?
Podczas tworzenia postaci w Dark Souls gracz musi wybrać premię początkową. Może być to np. klucz otwierający większość drzwi, pierścień pozwalający na porozmawianie z jednym z NPC-ów, dziesięć bomb zapalających albo pierścień zwiększający liczbę punktów życia. Jeden z przedmiotów, opisany jako Naszyjnik: nic nie robi, ale wspomnienia koją podróżnych, spędzał sen z powiek wielu fanom, którzy dywagowali, jakie jest jego prawdziwe zastosowanie. Okazuje się, że naszyjnik naprawdę nic nie robi. Był to po prostu żart ze strony twórców, którzy wiedzieli, że gracze będą próbowali rozgryźć tę zagadkę. „Jeśli chodzi o wisiorek, tak naprawdę chciałem spłatać figla” – powiedział Miyazaki podczas rozmowy z IGN.
Zainteresowanie Dark Souls ponownie wzrosło po wydaniu dodatku Artorias of the Abyss i edycji Prepare to Die na konsole, 26 października 2012.