Chociaż dochód ze sprzedaży Ghost Recon: Future Soldier i z segmentu cyfrowego był zadowalający, Ubisoft sporo zainwestował w kampanię marketingową Assassin’s Creed III i Far Cry 3.
Chociaż dochód ze sprzedaży Ghost Recon: Future Soldier i z segmentu cyfrowego był zadowalający, Ubisoft sporo zainwestował w kampanię marketingową Assassin’s Creed III i Far Cry 3.
- W pierwszej połowie (roku fiskalnego) sprzedaż utrzymywała się na wysokim poziomie dzięki Ghost Recon: Future Soldier, dystrybucji cyfrowej oraz początkowej sprzedaży Just Dance 4 – powiedział Guillemot. – Wielkie kampanie marketingowe Assassin’s Creed III i Far Cry 3 powinny przyczynić się do wyjątkowo dobrego końca roku, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i dochodowość.
Warto odnotować, że Assassin’s Creed III jest najszybciej sprzedającą się grą w 25-letniej historii Ubisoftu (3,5 miliona egzemplarzy w ciągu tygodnia od dnia premiery). W tym roku ukaże się jeszcze 16 gier - firma chce skupić się na mniejszej liczbie projektów, ale mających większy potencjał. Guillemot powiedział, że w dalszej przyszłości inwestycje poczynione w ostatnich latach zaowocują dzięki Wii U, nowej generacji konsol oraz grom free-to-play na PC, urządzenia mobilne i tablety.