David Cage chciałby, by gracze nie wiedzieli niczego o Beyond Two Souls i podchodzili do gry nie mając pojęcia, czego od niej oczekiwać.
David Cage chciałby, by gracze nie wiedzieli niczego o Beyond Two Souls i podchodzili do gry nie mając pojęcia, czego od niej oczekiwać.
- Uważam, że gracze nie powinni w ogóle przygotowywać się na Beyond - powiedział Cage. - Powinni podchodzić do gry, próbując dowiedzieć się tak mało, jak to możliwe. Podobnie jak inni twórcy gier, chciałbym móc nie mówić niczego i niczego nie pokazywać, i by na półkach w sklepach pojawiła się gra z zupełnie czarną okładką, i żeby gracze rozpoczynali ją, nie posiadając żadnych informacji z trailerów.
- Niestety, jest to niemożliwe. Zaskoczymy ludzi, którzy nam ufają i którym podobał się Heavy Rain – damy wam coś, czego oczekujecie, nawet nie wiedząc, że tego oczekiwaliście.
- Uważam, że będzie to wyjątkowe doświadczenie. Wierzymy w nie i pracujemy ciężko, by osiągnąć nasz cel. Każdego dnia zaskakuje nas, w jaki sposób na ekranach rodzi się gra, jest to dla nas prawdziwa radość i prawdziwa niespodzianka. Mam nadzieję, że na graczach wywrze ona takie samo wrażenie.
Premiera Beyond: Two Souls na PS3 planowana jest na 2013 rok.