InXile Entertainment rozpoczęło ciekawy eksperyment: każdy artysta może spróbować stworzyć trójwymiarowy obiekt, za który otrzyma wynagrodzenie, jeśli jego dzieło trafi do Wasteland 2.
InXile Entertainment rozpoczęło ciekawy eksperyment: każdy artysta może spróbować stworzyć trójwymiarowy obiekt, za który otrzyma wynagrodzenie, jeśli jego dzieło trafi do Wasteland 2.
Co tydzień na stronie Wasteland 2 będą pojawiać się nowe zestawy szkiców koncepcyjnych, na podstawie których artyści będą tworzyli trójwymiarowe modele. Najlepsze z nich zostaną wykorzystane w grze a ich twórcy otrzymają pieniądze i zostaną wpisani na listę autorów (o ile nie zażądają zbyt wysokiego wynagrodzenia). Dzięki temu zespół developerów będzie mógł skupić się głównie na elementach związanych z samą rozgrywką, a gracze będą mogli czerpać z gry najlepsze wrażenia. Zgłoszone projekty, które nie zostaną wykorzystane, pozostaną w Unity Asset Store, by mogli je kupić inni developerzy.
By stworzyć własny model, należy pobrać przewodnik wyjaśniający, jak wygląda styl artystyczny Wasteland 2 oraz darmową wersję Unity, wybrać jeden szkic koncepcyjny (lub więcej, jeśli ktoś potrafi szybko pracować), a następnie stworzyć jego trójwymiarowy model i przekonać się, jak będzie on wyglądał w grze po zastosowaniu oświetlenia i typowej kamery.
Szczegółowe informacje oraz linki do plików do pobrania znajdziecie na stronie Wasteland 2. Premiera gry planowana jest na 2013 rok.