Adwentowa promocja gier EA w sklepie gram.pl - dzień dziewiąty

gram.pl
2012/12/08 07:00

Nie mieliście jeszcze okazji zagrać w tegoroczną odsłonę gry FIFA Manager? Może warto nadrobić zaległość, korzystając z naszej promocji?

Adwentowa promocja gier EA w sklepie gram.pl - dzień dziewiąty

FIFA Manager 13, czyli nowa część znanej serii menadżerów piłkarskich, tylko dziś w sklepie gram.pl dostępna jest w cenie 99,90 złotych.

Rozgrywka w FIFA Manager 13 skupia się na ustalaniu taktyki drużyny, zarządzaniu finansami klubu, opracowywaniu planu treningowego, przeprowadzaniu transferów, przedłużaniu kontraktów i rozbudowywaniu siedziby klubu. Gra zawiera nowy system Team Dynamics, który sprawia, że wiemy, jacy piłkarze rywalizują między sobą o miejsce w składzie i jak przebiega ich życie poza klubem. Twórcy oddali do naszej dyspozycji nowe opcje podczas przerwy w meczu, zwiększając możliwości interakcji z zawodnikami, dodali nowe narzędzia do planowania składu, wydarzeń i rozwoju naszych podopiecznych, poprawili tryb wyświetlania meczów w 3D oraz wiele innych elementów.

GramTV przedstawia:

W promocji adwentowej zorganizowanej przez Electronic Arts w sklepie gram.pl, która potrwa do 12 grudnia, codziennie o godzinie 00:01 przeceniony zostanie inny tytuł tak, by każdy gracz znalazł coś dla siebie. Informację na temat aktualnej promocji znajdziecie w kalendarzu umieszczonym na specjalnej podstronie naszego sklepu, dlatego warto do niego sukcesywnie zaglądać, by załapać się na cenową okazję.

Komentarze
10
Karanthir666
Gramowicz
09/12/2012 09:22
Dnia 09.12.2012 o 00:47, Araziel77 napisał:

Spoko, FIFĘ 13 dali jeszcze raz :) Przynajmniej tak widzę 44 minuty po północy. Chyba kończy im się ten repertuar.

Faktycznie :) Chyba im gry nie schodzą, skoro "promocje" powtarzają.

Usunięty
Usunięty
09/12/2012 00:47
Dnia 08.12.2012 o 21:58, Karanthir666 napisał:

Tak się składa, że to co podałeś to 90% ich repertuaru. Resztę stanowią nowe gry często bez kontynuacji.

Spoko, FIFĘ 13 dali jeszcze raz :) Przynajmniej tak widzę 44 minuty po północy. Chyba kończy im się ten repertuar.

Karanthir666
Gramowicz
08/12/2012 21:58
Dnia 08.12.2012 o 10:52, Araziel77 napisał:

Dostrzegam straszną monotonię w promocjach adwentowych od EA. Tak jakby EA miało tylko trzy marki do sprzedaży: Simsy, Battlefield oraz FIFA. Są co prawda dwa wyjątki (Medal of Honor i Need For Speed), ale ogólny obraz wieje nudą.

Tak się składa, że to co podałeś to 90% ich repertuaru. Resztę stanowią nowe gry często bez kontynuacji.




Trwa Wczytywanie