Reżyser Diablo III, Jay Wilson, przyznał, że większość testerów nie miałaby ochoty na zabawę w trybie Team Deathmatch po kilku godzinach, dlatego twórcy postanowili porzucić pierwotny pomysł i wypróbować coś innego.
Reżyser Diablo III, Jay Wilson, przyznał, że większość testerów nie miałaby ochoty na zabawę w trybie Team Deathmatch po kilku godzinach, dlatego twórcy postanowili porzucić pierwotny pomysł i wypróbować coś innego.
- Zwyczajna walka między sobą, bez konkretnego celu czy wyborów sprawia, że względnie szybko zaczyna się ona nudzić - napisał Wilson na blogu Diablo III. - Zaprosiliśmy wielu ludzi, by wypróbowali Team Deathmatch i chociaż części z nich się on podobał, to większość naszych testerów odniosła wrażenie, że po kilku godzinach nie mieliby już na niego ochoty. Bez zróżnicowanych celów albo bardzo cennych nagród niewiele osób spędziłoby w tym trybie dużo czasu.
Wilson dodał, że zespół zrezygnował z obecnej wersji drużynowego Deathmatchu i zamierza opracować tryb, w którym będzie można wykorzystać zalety poszczególnych klas postaci, skupić się na celach polegających na czymś więcej niż tylko na pokonaniu przeciwnika, a nawet zintegrować nagrody i elementy PvE. Nowy tryb, niezależnie od swojego ostatecznego kształtu, będzie darmowy.
Blizzard doda już wkrótce, na życzenie fanów, tryb pojedynku. Pojawi się on wraz z patchem 1.0.7., który zostanie wydany po Nowym Roku. Więcej informacji na jego temat możemy spodziewać się już wkrótce.