Chociaż wiele osób zagrywało się w multiplayerze The Ship, a nazwa Blazing Griffin nie powinna być obca wielu graczom, nie wystarczyło to, by sfinansować sequel gry. Twórcy nie zamierzają się jednak poddawać.
Chociaż wiele osób zagrywało się w multiplayerze The Ship, a nazwa Blazing Griffin nie powinna być obca wielu graczom, nie wystarczyło to, by sfinansować sequel gry. Twórcy nie zamierzają się jednak poddawać.
The Ship: Full Steam Ahead miało kontynuować tradycje The Ship: Murder Party, w której zadaniem graczy było zabicie niepostrzeżenie swojego celu, jednocześnie unikając własnego prześladowcy. Dodatkowo postać musiała zaspokajać też inne potrzeby – jeść, spać, myć się czy spędzać czas w towarzystwie. Akcja sequela gry miała toczyć się w cyberpunkowym świecie, w którym skradanie się i działanie w tajemnicy byłoby równie ważne, jak wielkie rozróby.
FPS The Ship: Full Steam Ahead nie wzbudziło specjalnego zainteresowania, zatem zbiórka na Kickstarterze zakończyła się niepowodzeniem. Developerzy nie zamierzają jednak się poddawać, ponieważ „zainwestowali sporo czasu, myśli i energii w ten projekt, poszukają zatem innych sposobów, by go ukończyć – czy to przez kolejną kampanię Kickstarter, która wystartuje w późniejszym terminie, czy też stosując taki model finansowania jak w Natural Selection 2 / Interstellar Marines”. Być może jednak, zanim ukończą tę grę, zajmą się najpierw innymi projektami.