Jak wyjaśniają przedstawiciele Platige Image, szkic scenariusza i kilka grafik koncepcyjnych powstawały, gdy gra była jeszcze we wczesnej fazie tworzenia.
Jak wyjaśniają przedstawiciele Platige Image, szkic scenariusza i kilka grafik koncepcyjnych powstawały, gdy gra była jeszcze we wczesnej fazie tworzenia.
Zazwyczaj praca nad przerywnikami filmowymi polega na tworzeniu animacji do istniejącego i uporządkowanego już świata gry. W przypadku Cyberpunku 2077 wyglądało to zupełnie inaczej - zanim nabrały one ostatecznego kształtu, powstała cała masa pomysłów. Filmiki te wpłynęły na resztę gry. W ten sposób wpłynęły również na ostateczny kształt zwiastuna:
Jak wyglądały sesje zdjęciowe 3D? W jaki sposób stworzono główną bohaterkę, która - jak zapewnia Platige Image - nie przypomina kobiet z wielu innych gier i nie jest przedstawiona w sposób banalny i sztuczny? W jaki sposób opracowano włosy bohaterów? Dlaczego wiadomości zostały zaprojektowane tak, by przywodziły na myśl telewizję z przeszłości? Odpowiedzi na te wszystkie pytania, poparte ogromną liczbą zdjęć i ilustracji, znajdziecie na stronie behance.net.