Gry z serii Wiedźmin nie są jedynymi polskimi produkcjami, które zdobyły popularność na świecie. Znakomicie sprzedał się również Dead Island od Techlandu.
Gry z serii Wiedźmin nie są jedynymi polskimi produkcjami, które zdobyły popularność na świecie. Znakomicie sprzedał się również Dead Island od Techlandu.
- To także znakomity zwiastun dla prognozowanych wyników Dead Island Riptide, następnej części, która swoją premierę zaliczy w tym roku. Nieustający sukces Dead Island dowiódł, że w Deep Silver prowadzimy właściwą politykę zarządzania własnością intelektualną. Możecie oczekiwać od naszej firmy kolejnych nowych marek, cechujących się innowacyjnym i zaskakującym podejściem - dodaje van der Bil.
- Dead Island ma nieprawdopodobnie aktywną i entuzjastyczną społeczność, a my z radością witamy gracza numer 5 000 000 w świecie Banoi. To tylko dowodzi, że wybieranie się na nieznane wody w kwestii dystrybucji gier odgrywa rolę w osiąganiu sukcesu i nawet pod koniec konsolowego cyklu nowe marki mogą z powodzeniem zostać stworzone i rozwinięte do długich serii - cieszy się Klemens Kudratitz, dyrektor wykonawczy Koch Media.
Przypomnijmy, że według nieoficjalnych doniesień Techland pracuje już nad Dead Island na następną generację konsol.