Przedstawiciel Bungie, Chris Butcher, powiedział, że silnik, na którym działa Destiny, jest wydajny dzięki przetwarzaniu kilku wątków jednocześnie i można z powodzeniem wykorzystywać go na sprzęcie obecnej i przyszłej generacji.
Przedstawiciel Bungie, Chris Butcher, powiedział, że silnik, na którym działa Destiny, jest wydajny dzięki przetwarzaniu kilku wątków jednocześnie i można z powodzeniem wykorzystywać go na sprzęcie obecnej i przyszłej generacji.
- Mamy zupełnie nowy silnik graficzny i w pełni zaimplementowany system tworzenia świata, dający naszym artystom więcej możliwości ekspresji niż mieli kiedykolwiek wcześniej – powiedział Butcher.
– W ciągu ostatnich czterech lat stworzyliśmy silnik będący dziełem sztuki – dodał Hao Chen, specjalista w dziedzinie architektury graficznej. – Zaprojektowany dla wielu platform, obsługujący wiele wątków, skaluje się doskonale na sprzęcie obecnej i przyszłej generacji. Mamy masę nowych funkcji, od systemów pozwalających na tworzenie terenu w różnych rozdzielczościach przez lasy, drzewa, rzeki i inne elementy tego typu, po generowanie oświetlenia w czasie rzeczywistym, widoczność, masę świetnej technologii – mógłbym o tym mówić bez końca.
Bungie podpisało kontrakt z Activision na stworzenie czterech gier i czterech dodatków do nich, które mają ukazywać się przez kolejne osiem lat. Pierwsza część Destiny – pierwszoosobowej strzelanki w klimatach science-fiction, której akcja toczy się w przyszłości w ostatnim mieście na Ziemi – ma trafić na konsole obecnej i przyszłej generacji. Na razie nie jest pewne, czy gra ukaże się również na PC. Więcej informacji o grze znajdziecie w artykule opisującym nasze wrażenia z pokazu.