Po zapowiedzi Game Informera dowiedzieliśmy się masy nowych szczegółów dotyczących najnowszej części serii Wiedźmin. Dziś mamy dla Was nowe informacje, które pojawiły się na niemieckiej stronie WorldofPlayers i zostały przetłumaczone przez użytkownika NeoGAF, wojto16:
- Będziemy mogli doprowadzić do 3 różnych epilogów (długość każdego wyniesie godzinę) i aż 36 możliwych zakończeń
- Będzie można zaimportować zapisane stany gry z poprzedniej części, ale nie wpłynie to na zarys ogólnej fabuły gry, niemniej będzie miało wpływ na postacie
- Konie będzie można kupić lub oswoić za pomocą znaku Axii
- Geralt będzie znacznie zwinniejszy, będzie mógł skakać i wspinać się, gdzie tylko zechce
- Pojawią się dzikie zwierzęta, na które Geralt będzie mógł polować dla futer, pazurów itp.
- Przejście głównego wątku fabularnego powinno zająć 50 godzin
- Geralt będzie mógł awansować na maksymalnie 60 poziom
- Ludzie będą mogli wezwać straż, kiedy zobaczą, że Geralt kradnie ich dobytek (Ukradłeś słodką bułkę! Złodzieju! Zginiesz albo pójdziesz za to do więzienia!)
- Dzięki nowej mechanice, podobnej do VATS z Fallouta 3, Geralt będzie mógł celować w różne części ciała potworów w zwolnionym tempie
- Nie będzie w ogóle QTE
- PC i konsole będą mieć zupełnie inny interfejs
- Doświadczenie będzie zdobywało się wyłącznie za wykonywanie zadań, natomiast polowanie będzie źródłem dochodów i surowców
- Pojawią się dwie nowe mini-gry: rzucanie toporem i gra w karty
- Ceny przedmiotów – zarówno tych, które zechcemy kupić, jak i sprzedać – będą zależały od regionu.