Przedstawiciel studia Maxis, Ocean Quigley, wyjaśnił, że miasta w SimCity na razie nie mogą być zbyt duże ze względu na ograniczenia techniczne. Czy nie dałoby się jednak znaleźć rozwiązania dla graczy, którzy posiadają lepszy sprzęt?
Przedstawiciel studia Maxis, Ocean Quigley, wyjaśnił, że miasta w SimCity na razie nie mogą być zbyt duże ze względu na ograniczenia techniczne. Czy nie dałoby się jednak znaleźć rozwiązania dla graczy, którzy posiadają lepszy sprzęt?
- Podjęliśmy tę decyzję ze względu na wydajność sprzętu – powiedział Quigley. – Skoro zdecydowaliśmy się pracować, mając na uwadze te ograniczenia techniczne, stworzyliśmy większy obszar oraz kilka mniejszych z myślą o miastach o powierzchni 2 kilometrów kwadratowych. W pewnym momencie w przyszłości, gdy już mainstreamowe komputery staną się wydajniejsze, z pewnością zwiększymy powierzchnię miast. Musimy brać pod uwagę to, że SimCity jest mainstreamową grą, a nie taką, która ma działać tylko na najlepszych pecetach; musi działać też na komputerach waszych ojców. W końcu znajdziemy sposób na obejście ograniczeń i umożliwimy zbudowanie większego miasta, ale nie mogę obiecać, kiedy.
SimCity zadebiutuje 8 marca. Gra została poprzedzona beta-testami - jeśli braliście w nich udział i mieliście wrażenie, że miasta nie imponują wielkością, to możecie odetchnąć i spokojnie poczekać na rozwiązanie problemu.