W udzielonym niedawno wywiadzie Alexander Toplansky wytłumaczył dlaczego Dead Island: Riptide nie pojawi się na Nintendo Wii U oraz odpowiedział na pytanie, czy seria w przyszłości może pojawić się na tej platformie
W udzielonym niedawno wywiadzie Alexander Toplansky wytłumaczył dlaczego Dead Island: Riptide nie pojawi się na Nintendo Wii U oraz odpowiedział na pytanie, czy seria w przyszłości może pojawić się na tej platformie
- Przy Riptide zdecydowaliśmy się na kontynuowanie prac nad silnikiem i udoskonalenie go. Żeby przenieść projekt na nową platformę trzeba albo głęboko ingerować w silnik, albo wykonać port. Żadne z rozwiązań nie było dla nas satysfakcjonujące, dlatego też postanowiliśmy, że zrobimy grę jedynie na już obsługiwane platformy i postaramy się dostarczyć najlepszy produkt jaki tylko możemy - powiedział Alexander Toplansky w rozmowie z Digital Spy.
Zapytany o to, czy seria Dead Island pojawi się na Nintendo Wii U odpowiada. - Na razie nie mamy żadnych planów w tym temacie. Nie jest to coś, co bym kategorycznie odrzucił, ale póki co nad tym nie pracujemy.
Dead Island: Riptide zadebiutuje 26. kwietnia. Edycji na Nintendo Wii U nie będzie, ale za to te dedykowane PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360 - już tak.