Jak będzie wyglądał świat w Dying Light: The Beast? Techland chce odtworzyć klimat oryginału

Adam "Harpen" Berlik
2024/10/31 09:35
0
0

Dyrektor studia udzielił wywiadu.

Na ostatnim gamescomie dosyć niespodziewanie zobaczyliśmy zapowiedź spin-offu serii Dying Light. Kilka dni temu dyrektor zajmujący się rozwojem gry udzielił wywiadu w serwisie GamingBolt, dzięki czemu mieliśmy okazję usłyszeć kilka informacji dotyczących nowej odsłony serii. Tym razem poznaliśmy szczegóły dotyczące wyglądu świata i tworzenia klimatu w lokacjach.

Dying Light: The Beast
Dying Light: The Beast

Dying Light: The Beast - dyrektor Techlandu wypowiada się o grze

Tymon Smektała wypowiedział się o elementach survival horroru w nadchodzącej produkcji z serii Dying Light: The Beast. Dowiedzieliśmy się, że twórcy poświęcili sporo czasu na odtworzenie klimatu z oryginału, a eksplorowanie lokacji i przetrwanie mają stanowić spore wyzwanie. Dowiedzieliśmy się również, że świat w grze ma się ma wyglądać inaczej w dzień oraz w nocy.

GramTV przedstawia:

“Dying Light: The Beast będzie w dużej mierze survival horrorem, szczególnie w nocy, kiedy zobaczymy więcej zagrożeń oraz napięcia. Od dłuższego czasu dostosowujemy zachowanie drapieżników i przemieńców tak, aby wydawali się straszniejsi i groźniejsi. Dodatkowo chcemy, żeby w ciągu dnia tytuł przywrócił wszystkim wrażenia z pierwszych godzin oryginalnego Dying Lighta, gdzie przetrwanie było nie było pewne, a każdy przeciwnik mógł z łatwością zakończyć nasze życie. Dzięki umieszczeniu w produkcji agresywnych zombie, intensywnej atmosfery oraz wciągających efektów wizualnych gracze będą musieli być uważni, pomysłowi oraz ostrożnie planować w celu przetrwania.” – wypowiedział się Tymon Smektała dla GamingBolt.

Jak już wspomnieliśmy, o Dying Light: The Beast pierwszy raz usłyszeliśmy na tegorocznym gamescomie. Niestety nie wiemy, kiedy doczekamy się premiery gry. Twórcy w ostatnim czasie ujawniają sporo szczegółów dotyczących produkcji - być może niedługo poznamy kolejne informacje. W tym samym wywiadzie Tymon Smektała wypowiedział się o mapie oraz parkourze w nowej grze.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!