Worlds of Magic podąża śladami swego pierwowzoru, czyli strategii Master of Magic, pozwalającej na tworzenie fantastycznych światów i korzystanie z potężnej magii, opartej na 4X: eksploracji, ekspansji, eksploatacji i eksterminacji.
Worlds of Magic podąża śladami swego pierwowzoru, czyli strategii Master of Magic, pozwalającej na tworzenie fantastycznych światów i korzystanie z potężnej magii, opartej na 4X: eksploracji, ekspansji, eksploatacji i eksterminacji.
W Worlds of Magic wszystko zaczęło się od Elannry, gdzie potężni czarnoksiężnicy próbowali zapewnić sobie nieśmiertelność i stać się równi bogom. Ich działania i wojny doprowadziły jednak do zniszczenia tego świata, który zaczął się rozpadać. Czarnoksiężnicy otworzyli zatem bramy do innych światów, które mogliby podbić i umknęli przez portale wraz ze swymi podwładnymi. Tam jednak musieli zacząć uczyć się magii od nowa, ponieważ nowe krainy były przesiąknięte zupełnie innymi mocami niż Elannra.
Worlds of Magic zaoferuje:
Celem twórców Worlds of Magic jest zebranie 30 000 funtów - jeśli jesteście zainteresowani, zajrzyjcie na stronę projektu na Kickstarterze. By zapewnić sobie dostęp do gry w wersji cyfrowej i otrzymać klucz do bety, trzeba liczyć się z wydatkiem minimum 12 funtów. Premiera Worlds of Magic przewidywana jest na styczeń 2014 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!