Transferowej karuzeli ciąg dalszy - Patrice Desilets znowu opuszcza Ubisoft

Piotr Bajda
2013/05/07 21:42
7
0

Kolejny epizod sagi zdolnego twórcy potwierdza, że historia kołem się toczy.

Transferowej karuzeli ciąg dalszy - Patrice Desilets znowu opuszcza Ubisoft

W 2010 Patrice Desilets podziękował Ubisoftowi za spędzone wspólnie lata (pracował między innymi przy seriach Assassin's Creed i Prince of Persia) i przeniósł się za miedzę, do montrealskiej dywizji THQ. Przyszedł rok 2013 i borykające się z problemami THQ dokonało żywota. Aktywa koncernu trafiły na aukcję, gdzie jeden z bardziej łakomych kąsków - wspomniane THQ Montreal - powędrował w ręce (jakżeby inaczej)Ubisoftu.

Co oznaczało, że Desilets może zabawić się w syna marnotrawnego. Szef Ubi Yannis Mallat cieszył się z perspektywy powrotu Patrice'a. Obaj panowie spotkali się, dogadali szczegóły i znaleźli wspólny język - Desilets wrócił do firmy.

Okazuje się, że nie na długo. Ubisoft wystosował dziś następujace oświadczenie:

- Niestety, toczone od zakupu rozmowy mające na celu ujednolicenie wizji Patrice'a oraz studia nie przyniosły wiążących rezultatów. W wyniku tego, Patrice opuścił studio. -

Desilets podzielił się jednak swoją wersją wydarzeń:

GramTV przedstawia:

- Wbrew wszelkim dzisiejszym deklaracjom, dziś rano zostałem zwolniony z Ubisoftu. Poinformowano mnie o tym osobiście, wręczono wymówienie i bezceremonialnie wyprowadzono z budynku w eskorcie dwóch ochroniarzy, nie pozwalając pożegnać się z zespołem czy zabrać swoich rzeczy.

To nie była moja decyzja.

Działania Ubisoftu są bezpodstawne. Zamierzam zaciekle walczyć z Ubisoftem o moje prawa, moją grę i mój zespół. -

Gra, którą ma na myśli Desilets to najprawdopodobniej tajemnicza 1666, która zaczęła życie pod skrzydłami THQ.

W najgorszy możliwy dla Desiletsa sposób potwierdziła się zatem stara maksyma, że nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.

Komentarze
7
Krzysiek_Ogrodnik
Gramowicz
08/05/2013 13:41
Dnia 08.05.2013 o 10:02, Reffanov napisał:

Po co go zatrudniali skoro tak czy siak chcieli się go pozbyć?

Nie zatrudniali w klasycznym znaczeniu tego słowa - kupili jego projekt razem ze studiem od THQ.

Usunięty
Usunięty
08/05/2013 10:02

Po co go zatrudniali skoro tak czy siak chcieli się go pozbyć?

Usunięty
Usunięty
08/05/2013 08:50

ubi i ea to najgorsze co jest.




Trwa Wczytywanie