Kolejna odsłona Afterfalla, powstająca przy współpracy IntoXicate Studios oraz Anshar Studios, będzie składać się z trzech epizodów. Akcja gry ma toczyć się w kilkadziesiąt lat po wydarzeniach z Afterfall: InSanity.
Kolejna odsłona Afterfalla, powstająca przy współpracy IntoXicate Studios oraz Anshar Studios, będzie składać się z trzech epizodów. Akcja gry ma toczyć się w kilkadziesiąt lat po wydarzeniach z Afterfall: InSanity.
Do ekipy tworzącej Afterfall: Pearl of the Wasteland dołączyli niedawno Jacek Komuda, autor wielu powieści i opowiadań historycznych, których akcja rozgrywa się głównie w realiach Polski sarmackiej oraz Maciej Jurewicz, polski pisarz fantasy i współtwórca papierowego systemu RPG Dzikie Pola. Obaj autorzy są odpowiedzialni między innymi za scenariusz pierwszej części serii Wiedźmin, współpracowali także z People Can Fly i innymi polskimi studiami.
- Nasza gra to „Story Driven Action Shooter” – powiedział Maciej Izworski, dyrektor kreatywny w IntoXicate Studios i główny projektant gry. – Każda osoba która dołącza do zespołu podnosi jego jakość i wartość. Jacek i Maciek to uznani autorzy, a co najważniejsze, spełniają nasze podstawowe kryterium; mają ogromne doświadczenie w tworzeniu scenariuszy do gier. Ich pomysły i świeże podejście do naszego świata nadają grze nowego, lepszego charakteru.
Więcej informacji na temat nowej odsłony serii Afterfall znajdziecie w wywiadzie z Tomaszem Majką, Maciejem Izworskim i Przemysławem Bartkowiakiem.