Nowa marka Naughty Dog to okazja, by spróbować sił z DLC obejmującym coś więcej niż sieciowe tryby rozgrywki. Historia The Last of Us zostanie poszerzona po premierze.
Nowa marka Naughty Dog to okazja, by spróbować sił z DLC obejmującym coś więcej niż sieciowe tryby rozgrywki. Historia The Last of Us zostanie poszerzona po premierze.
Po premierze gra dostanie trzy dodatki. Dwa dla trybów zabawy w większym gronie i jeden dla pojedynczego gracza. Co przyniesie ten ostatni? Nie mamy pojęcia, ale nie przypuszczam, żeby Naughty Dog poszło na łatwiznę. Prolog pokazujący na przykład przygody Joela przed poznaniem Ellie? Spojrzenie na fabułę z zupełnie innej perspektywy? Alternatywne losy dwójki? Coś zupełnie niespodziewanego? Możliwości jest bez liku.
Dostęp do wszystkich dodatków można zapewnić sobie kupując przepustkę wycenioną na 19.99€. To oszczędność 30% względem oddzielnych zakupów.
The Last of Us trafi do sklepów 14 czerwca.