Twórcy Gloria Victis ukończyli prace nad mokradłami w grze. Ich celem było odtworzenie prawdziwej roślinności bagiennej i stworzenie wyjątkowej, odstraszającej gości, ponurej atmosfery.
Twórcy Gloria Victis ukończyli prace nad mokradłami w grze. Ich celem było odtworzenie prawdziwej roślinności bagiennej i stworzenie wyjątkowej, odstraszającej gości, ponurej atmosfery.
Black Eye Games skupiło się na drobnych detalach, tworząc sitowie, krzewy i drzewa rosnące na bagnach. Twórcy chcieli, by gracze poczuli wyjątkowy nastrój tego miejsca, gdy zapuszczą się w ten nieprzyjazny rejon w poszukiwaniu skarbów. Kolejnym elementem, który został dopracowany, jest łucznictwo: ulepszono nie tylko mechanikę, ale także animacje naciągania cięciwy i strzelania. Efekty możemy podziwiać na poniższych screenach. Teraz, po zakończeniu prac nad bagnami, studio zamierza skupić się na stworzeniu miasta oraz zamku.
Warto również wspomnieć, iż gra Gloria Victis, aktualnie znajdująca się w pierwszej dziesiątce najlepszych tytułów Indie w wydarzeniu Pixel Heaven, walczy o zajęcie pierwszego miejsca w konkursie, którego wyniki poznamy 16 czerwca. Zainteresowani będą mogli zapoznać się z grą podczas imprezy, która odbędzie się w najbliższy weekend w Warszawie.