Yui Tanimura zapowiada, że strona graficzna Dark Souls II wiele zyska dzięki przesiadce na nowy silnik. Chodzi tu zwłaszcza o masę drobnych rzeczy, których nie widać na pierwszy rzut oka.
Yui Tanimura zapowiada, że strona graficzna Dark Souls II wiele zyska dzięki przesiadce na nowy silnik. Chodzi tu zwłaszcza o masę drobnych rzeczy, których nie widać na pierwszy rzut oka.
- Chodzi tu o takie rzeczy, jak zaznaczanie obecności przeciwnika, który być może nie znajduje się w obrębie ekranu, ale widać jego poruszający się cień. Zawsze chciałem coś takiego zastosować, ale na poprzednim silniku nie byłem w stanie. Mamy oczywiście dużo więcej pomysłów tego typu. Nie chcemy na razie zbyt wiele zdradzać, ale są to małe rzeczy, które chcemy wyrazić. Z nowym silnikiem powinno nam się udać - wyjaśnia Tanimura.
Dark Souls II zadebiutuje w marcu 2014 roku na PC, PS3 i X360.