Dark Souls II - graficzne triki dzięki nowemu silnikowi

Patryk Purczyński
2013/06/18 12:25

Yui Tanimura zapowiada, że strona graficzna Dark Souls II wiele zyska dzięki przesiadce na nowy silnik. Chodzi tu zwłaszcza o masę drobnych rzeczy, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Dark Souls II - graficzne triki dzięki nowemu silnikowi

Grafika w Dark Souls II pozwoli graczom w pełni zanurzyć się w rozgrywkę i poczuć, jakby byli częścią przedstawionego świata - zapowiada dyrektor projektu, Yui Tanimura. Nowy silnik ma pozwolić na wdrożenie rzeczy, które wcześniej nie były możliwe. - Pomysł na zastosowanie tzw. trików teraz jesteśmy w stanie wcielić w życie - zapowiada.

- Chodzi tu o takie rzeczy, jak zaznaczanie obecności przeciwnika, który być może nie znajduje się w obrębie ekranu, ale widać jego poruszający się cień. Zawsze chciałem coś takiego zastosować, ale na poprzednim silniku nie byłem w stanie. Mamy oczywiście dużo więcej pomysłów tego typu. Nie chcemy na razie zbyt wiele zdradzać, ale są to małe rzeczy, które chcemy wyrazić. Z nowym silnikiem powinno nam się udać - wyjaśnia Tanimura.

GramTV przedstawia:

Dark Souls II zadebiutuje w marcu 2014 roku na PC, PS3 i X360.

Komentarze
18
L33T
Gramowicz
20/06/2013 14:49

Rozdzielczość 1920x1080, DS fix, 30 fps lockPC: i5 3,2 GHZ; gtx 560 ti (2GB), 8GB RAM

Usunięty
Usunięty
20/06/2013 14:17

A to dziwne. Mnie te problemy dotknęły wyłącznie na PC.Rozdzielczość 1280x720, DS Fixy, Mouse Fixy i 15 FPSów.

L33T
Gramowicz
20/06/2013 13:17

Na PC czy konsoli ? Bo grałem w obie wersje i do frame rate mogę się przyczepić na konsoli :)




Trwa Wczytywanie