Jak idą prace nad Gloria Victis? Zobacz nowe screeny

Małgorzata Trzyna
2013/06/27 12:15
9
0

Black Eye Games bez wytchnienia pracuje nad Gloria Victis. Twórcy niedawno ukończyli teren bagienny, aktualnie opracowują zamek i miasto. Równocześnie wprowadzają nowości do systemu walki – w grze właśnie wprowadzono dwuręczny miecz i nie tylko.

Jak idą prace nad Gloria Victis? Zobacz nowe screeny

Miecz dwuręczny, któremu możemy przyjrzeć się na poniższych screenach, to nie jedyna nowość w systemie walki - od teraz postać może także korzystać z tarczy, zarówno w trybie PvE, jak i PvP. Twórcy poświęcili także nieco czasu na poprawienie mechaniki i animacji walki za pomocą łuku oraz broni jednoręcznych.

GramTV przedstawia:

W grze pojawił się także nowy rodzaj przeciwnika – topielica. Jest to znana z mitologii słowiańskiej nieumarła istota – piękna, młoda, czarnowłosa kobieta, o posiniałej skórze i przyćmionych bielmem oczach, która wabi swe ofiary swą urodą i śpiewem, a następnie rozrywa je szponami.

Black Eye Games znalazło także czas na dopracowanie sklepu alchemicznego i powiększenie oferty pozostałych kupców. Ci, którzy lubią bawić się w crafting, będą mogli wytwarzać własny oręż i inne elementy wyposażenia w warsztatach rzemieślników.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
30/06/2013 12:20
Dnia 27.06.2013 o 20:30, zawcia napisał:

W Age of Conan tak było po premierze, ale ludzie narzekali że jest za ciemno i devsi dość szybko wrócili do "przyciemnianej" nocy ;3

A szkoda. Według mnie takie latanie z lataryką u boku nadaje pewnego klimatu. Dodać do tego jakieś silne nocne potworki (takie, które przetrzepałyby nam skórę bez problemu, bo ciemno = niebezpiecznie) i voila! Biegniesz nocą, prawie nic nie widzisz i nagle jesteś martwy. No dobra, wiem, takie rzeczy w MMO są niemożliwe, ale pomażyć zawsze można. :D

Usunięty
Usunięty
30/06/2013 12:20
Dnia 27.06.2013 o 20:30, zawcia napisał:

W Age of Conan tak było po premierze, ale ludzie narzekali że jest za ciemno i devsi dość szybko wrócili do "przyciemnianej" nocy ;3

A szkoda. Według mnie takie latanie z lataryką u boku nadaje pewnego klimatu. Dodać do tego jakieś silne nocne potworki (takie, które przetrzepałyby nam skórę bez problemu, bo ciemno = niebezpiecznie) i voila! Biegniesz nocą, prawie nic nie widzisz i nagle jesteś martwy. No dobra, wiem, takie rzeczy w MMO są niemożliwe, ale pomażyć zawsze można. :D

zawcia
Gramowicz
27/06/2013 20:30
Dnia 27.06.2013 o 16:47, Baknak napisał:

Czyżby w tej grze noc była nocą, a nie jedynie przyciemnianym dniem?

W Age of Conan tak było po premierze, ale ludzie narzekali że jest za ciemno i devsi dość szybko wrócili do "przyciemnianej" nocy ;3




Trwa Wczytywanie