Zachodni wydawca nr 1 w roku kalendarzowym 2013 i największy dystrybutor gier na iOS w czerwcu tego roku chwali się wynikami swoich gier i usług. - To był solidny kwartał - ocenia Larry Probst.
Zachodni wydawca nr 1 w roku kalendarzowym 2013 i największy dystrybutor gier na iOS w czerwcu tego roku chwali się wynikami swoich gier i usług. - To był solidny kwartał - ocenia Larry Probst.
Battlefield 3 Premium wykupiły już 4 miliony osób, zaś w Originie zarejestrowało się 50 milionów graczy, z czego 22 miliony przy użyciu telefonu. Electronic Arts na rynku urządzeń przenośnych radzi sobie zresztą coraz lepiej. The Simpsons: Tapped Out na iOS w minionym kwartale przyniosło największe zyski w swojej historii. Real Racing 3 pobrano już z kolei 45 milionów razy, a dziennie grę odpalają dwa miliony osób.
W czerwcu Electronic Arts było największym wydawcą gier na iOS w skali globalnej. Firma świetnie radzi sobie również w sprzedaży tradycyjnymi kanałami - po pierwszym półroczu plasuje się na pierwszym miejscu. - To był solidny kwartał, głównie dzięki rozwijającemu się sektorowi cyfrowemu oraz zdyscyplinowanej strukturze kosztów - mówi Larry Probst, który pełni obowiązki dyrektora wykonawczego od czasu odejścia Johna Riccitiello. - Jesteśmy także w trakcie osiągania wyznaczonych celów, czyli zajęcia pozycji lidera na rynku mobilnym, pecetowym, konsol obecnej i następnej generacji - dodaje.