CryEngine - możliwości nowej wersji silnika na wideo

Mateusz Stanisławski
2013/08/21 20:01

CryEngine 4? Nie, po prostu CryEngine. Crytek rezygnuje z numerków w nazwie, przekonując, że „od kiedy zadebiutowała trzecia wersja silnika, tak wiele razy wprowadzono znaczące zmiany, że to już nigdy nie będzie to samo narzędzie”.

CryEngine - możliwości nowej wersji silnika na wideo

Mówiąc w skrócie: zabawa z cyferkami nie ma sensu z uwagi na bardzo często wdrażane aktualizacje. Najświeższa odsłona tego budzącego uznanie narzędzia jest dedykowana pecetom, konsolom PlayStation 3, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 4 i Wii U, a także „następnym platformom, które pojawią się w niedalekiej przyszłości”.

Przy okazji ujawniono, że zespół odpowiedzialny za udzielanie licencji na CryEngine został połączony z działem badań i rozwoju. Fuzję przeprowadzono z myślą o zwiększeniu jakości wsparcia dla producentów korzystających z silnika firmy Crytek. Z ciekawostek odnotujmy również, że darmowe narzędzie CryEngine SDK zostało pobrane już ponad cztery miliony razy.

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
22/08/2013 14:09

> > Na Eurogamarze przeczytałem, że 3 titany się lekko dławiły w crysisie 3, przy wszystkich>> > bajerach to strach pomyśleć, jak to będzie z nowszą wersją silnika...> dziwne, u mnie nie było żadnych problemów z płynnością na hd 7970...3 GTX titan ? jeden by na maksymalnych wszystko pociągną

marcin-malysza
Gramowicz
22/08/2013 12:08

Niby ładnie pięknie ale to ostatnie ujęcie w mieście z burzą,wiatrami itp. jednak na niet. Liście z kałuży wiatr podnosi by poleciały jak suche?? Wiem, czepiam się a to drobiazg :)

Mati-PL1993
Gramowicz
22/08/2013 11:31

Uuuuu, widzę że w końcu ktoś odważył się mocniej wykorzystać GPGPU, niech tylko jeszcze zrobią specjalną kompilację pod CUDA i będzie niezła jazda :)




Trwa Wczytywanie