I jeśli uda się wylądować, to w przyszłym roku na handhelda trafią dwie gry z kaskaderem. Nie chodzi jednak o nowe produkcje.
I jeśli uda się wylądować, to w przyszłym roku na handhelda trafią dwie gry z kaskaderem. Nie chodzi jednak o nowe produkcje.
Jednym z powodów, dla których pokochaliśmy Vitę jest jej moc. To bardzo, bardzo ważne, by nasze gry działały naprawdę płynnie. Płynnie na 60 FPS. Nic nie zastąpi śmigającej akcji i responsywności dobrze zrobionej gry. Ekran również wygląda wspaniale wyświetlając kolorowe, wyraziste gry. - mówi zarządzający ekipą Sean Murray.
Kolejny powód, dla którego Vita idealnie pasuje do gry jest sterowanie. Joe Danger na PS3 korzysta z prawie każdego guzika, spustu i każdej gałki. Zatem każdy ze sposobów sterowania na Vicie, od ekranu dotykowego przez tylny panel po gałki, jest kluczowy.
Joe na Vicie ma działać co najmniej tak dobrze jak na PS3. Mamy też w zanadrzu niespodzianki związane z naszym edytorem. - kończy Murray.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!