Rayman zgubił nogi, ręce, szyję. I spory kawałek gry. Wspomniane 24 poziomy są etapami typu "invasion", które polegają na ukończeniu ich w możliwie najkrótszym czasie.
Rayman zgubił nogi, ręce, szyję. I spory kawałek gry. Wspomniane 24 poziomy są etapami typu "invasion", które polegają na ukończeniu ich w możliwie najkrótszym czasie.
Ubytki wpadły w oko użytkownikom NeoGAFa, którzy wrzucili odpowiednie dowody na ichniejsze forum. Choć wersje Wii U i PS Vita zawierają wyzwania dla Murphy'ego nieobecne na innych platformach, to wersja na przenośną konsolkę Sony zwyczajnie nie posiada 28 poziomów invasion obecnych na innych platformach.
Gdzie w wersji na X360 do zdobycia gracze mają maksymalnie 700 lumów (coś na wzór ichniejszej waluty punktowej), wersja na Vitę zawiera ich jedynie 615 właśnie ze względu na cięcia w poziomach. Wielu uwielbia wyzwania czasowe (właściwie większość osób grających w Legends, z którymi miałem okazję rozmawiać), stąd nie jest to coś, na co wypadałoby przymknąć oko.
I teraz czekamy na odpowiedź Ubisoftu. Globox z obrazka niestety wiele nam raczej nie powie. I przy okazji - mamy tu jakichś Vitowców z Rayman: Legends na sali?