Znaczy się, mniej starań o "emotions", czy rezygnacja z interaktywnego filmu? I miło, że po całkiem dobrym Heavy Rain i dobrze zapowiadającym się Beyond, Cage chce spróbować czegoś nowego.
Znaczy się, mniej starań o "emotions", czy rezygnacja z interaktywnego filmu? I miło, że po całkiem dobrym Heavy Rain i dobrze zapowiadającym się Beyond, Cage chce spróbować czegoś nowego.
Wywiad z GameInformera dostarcza całkiem sporo informacji w kwestii tego, co szykuje Quantic Dream, odpowiedzialne za Fahrenheita i dwie gry wspomniane we wstępie do tekstu. I choć kolejny tytuł ma być obecnie w fazie pre-produkcji, to opieka nad nim zajęła "całą uwagę (ekipy) i wszystkie jej zasoby".
O grze dostępne są dosłownie skrawki informacji, ale wiadomo już tyle, że będzie to tytuł przeznaczony na PlayStation 4. Co do tego, jak bardzo inny będzie to tytuł, w tej kwestii Cage wiele nie rozjaśnił. "Coś bardzo różniącego się od Beyond i Heavy Rain; bazujące na podobnych fundamentach, ale w zupełnie inny sposób". Patrząc na to, że poprzednie gry studia bazują na ogromnych scenariuszach i rozgrywce przypominającej interaktywny film, najprawdopodobniej zmieni się to drugie.
Demo Beyond: Two Souls pojawi się 1 października, ale jeśli macie subskrypcję PlayStation Plus, to już teraz możecie zabrać się za pobieranie całkiem sporego pliku z PS Store. Sama gra pojawi się u nas 11 października.