Co zmieni się w Battlefieldzie 4 po zakończeniu beta-testów?

Małgorzata Trzyna
2013/10/17 15:40

Beta-testy Battlefielda 4 pozwoliły studiu DICE na zebranie cennych uwag, dzięki którym finalna wersja gry będzie pozbawiona wielu niedoróbek. Możecie zapomnieć o wykorzystywaniu wind jako katapult.

Co zmieni się w Battlefieldzie 4 po zakończeniu beta-testów?

Lista planowanych zmian i poprawek jest bardzo długa – możecie zapoznać się z nią na oficjalnej stronie Battlefielda 4. Obejmuje ona m.in.:

  • Pecetowi gracze nie muszą obawiać się o znaczący spadek liczby klatek na sekundę w niektórych momentach – twórcy wprowadzają stosowne poprawki.
  • Gra ma wykorzystywać lepiej możliwości procesorów dwu-, cztero- i sześciordzeniowych i nie doprowadzać do ich przegrzewania.
  • Zostanie naprawiony błąd powodujący zawieszanie się gry na ekranie wczytywania.
  • Sterowanie na konsolach zostanie lepiej dostosowane do padów.
  • Zostanie poprawiony system wyszukiwania serwerów, by ułatwić znajdywanie takich, na których przebywa więcej graczy.
  • Windy nie będą działać jak katapulty.
  • Zostanie poprawiony balans broni (celność, szybkostrzelność).
  • Problemy z kamerą i dźwiękiem przy dokonaniu czystego, cichego zabójstwa zostaną wyeliminowane.
  • Domyślny zasięg rzucenia amunicji i apteczek zostanie zwiększony, rzucona amunicja pozwoli na natychmiastowe załadowanie dwóch magazynków (zamiast czterech, których załadowanie wymagało nieco czasu) – wyjątkiem są granaty, RPG i inne materiały wybuchowe.
  • Czas wskrzeszania będzie wydłużony z 7 do 10 sekund.
  • Dźgnięcie nożem zostanie zsynchronizowane z momentem zabójstwa.
  • Błędne opisy broni w pojazdach zostaną poprawione.
  • Szybkość samonaprowadzających rakiet zostanie zwiększona, by mogły dogonić szybkie pojazdy.
  • Broń przeciwpiechotna będzie w mniejszym stopniu niszczyć pojazdy.
  • Pocisk z głównego działa czołgu ma zawsze trafiać we wskazane miejsce.
  • Sterowanie pojazdami zostanie usprawnione dla różnych kontrolerów.
  • RPG7 i SMAW nie będą blokować się na wyznaczonych laserem celach.
  • Zasięg skupiania się na celu zostanie zredukowany z 500 do 350m.
  • W wersjach konsolowych zostaną wprowadzone zmiany w systemie wspomagania celowania – na średnim dystansie namierzanie będzie prostsze, na krótkim – utrudnione.

GramTV przedstawia:

Komentarze
24
LuKi965
Gramowicz
18/10/2013 13:40

Wróć. Miało być "... trafić i zabić..."* Zapewne będzie to w finalnej wersji niewykonalne, aczkolwiek mimo wszystko większość snajperów jest nieszkodliwa. Potrafią trafić tylko cel, który się nie porusza.

LuKi965
Gramowicz
18/10/2013 13:31

"W tym miejscu przestałem czytać twoje posty, nie odstawiło fuszerki ? To ciekawe, a nawet bardzo ciekawe. Crashe gry, do tej pory nie naprawiony babol z mini display i przestawianiem opcji graficznych co owocuje wywaleniem się gry. Bo w końcu jak śmiem w obecnych czasach korzystać HDMI. Co do innych gier Dice w Mirror''s Edge też nadal się trafiają kwiatki. Więc zdejmij okulary i patrz obiektywnie na ich "dzieła". "To jestem chyba jednym z nielicznych i mam komputer z Marsa, bo nie doświadczyłem takich problemów. Owszem, tuż po premierze Battlefielda 3 zdarzały się crashe całej gry, ale naprawił to już pierwszy update.@pawbukOj da się, da, bo wielokrotnie ten patent wypróbowałem."Rzeczywiście, da się zabić snajpera z karabinu szturmowego, ale jeśli jest się stosunkowo blisko."Ekhem... AK-12 akurat w becie miało beznadziejny recoil i stosunkowo duży dmg, dlatego bez problemu można było trafić w sumie kogokolwiek na przeciwległym dachu. Oczywiście po zawaleniu wieżowca stawało się to trudniejsze przez pył, ale nadal wykonalne. Co do supporta to chyba odwiedzałeś niewłaściwie serwery, bo na tych, na których grałem czyli przeważnie polskich bądź niemieckich, pomimo przewagi szturmowców bez problemu znalazło się w składach kilku żołnierzy wsparcia z amunicją.

Usunięty
Usunięty
18/10/2013 12:27

Jak Ty chcesz trafić w snajpera z RPG? :D Musiałby być wyjątkowo głupi ;) Poza tym nie jest ładnie walić w piechotę z broni przeciwpancernej :DRzeczywiście, da się zabić snajpera z karabinu szturmowego, ale jeśli jest się stosunkowo blisko. Z dalszej odległości nie ma szans, bo musiałbyś go wykończyć jedną serią - po pierwszym trafieniu zorientuje się co się dzieje i zacznie nas szukać.Na razie balans klas wygląda fatalnie - nikt praktycznie nie gra supportem, więc i skrzynek z amunicją nie ma. Najlepiej wg mnie wypadł tryb Obliteration, gdzie znacznie mniej jest kamperów na dachach, a rozgrywka jest szybsza i częściej trzeba działać zespołowo. W trybie Podoboju z tą pracą drużynową jest naprawdę biednie.




Trwa Wczytywanie