Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts

Paweł Pochowski
2013/10/24 09:30

Co można o nich powiedzieć? Są bardzo podobne do tych nieoficjalnych, o których pisaliśmy na początku miesiąca.

Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts

Zerknijmy więc na minimalne, tym razem już oficjalne, wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts:

  • System operacyjny: Windows 7 / Windows 8 (obydwa koniecznie w wersji 64-bit)
  • Procesor: Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2,4 GHZ lub lepszy
  • RAM: 6GB
  • HDD: 40GB wolnego miejsca
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 lub lepsza
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

Czym powyższe wymagania różnią się od poprzednich, zdementowanych przez twórców gry? Mniejszym apetytem na miejsce na dysku (w poprzedniej wersji należało zapewnić sobie aż 50GB na HDD), dopuszczono też karty graficznie nVidia GeForce niższe o całą serię - poprzednio wymagany był GTX 550 Ti, teraz natomiast okazuje się, że gra powinna działać na GTS 450. Jeżeli więc liczyliście na to, że poprzednie wymagania były podpuchą, a gra nie będzie wymagać np. 6GB pamięci RAM, to możecie się rozczarować - dokładnie tyle pamięci będzie potrzebne do odpalenia Call of Duty: Ghosts. A to przecież minimalne wymagania sprzętowe. Aż strach zapytać o zalecane.

GramTV przedstawia:

Zdaniem autora: Nie mamy na co narzekać. Przecież głośno domagamy się obecności gier nowej generacji także i na PC. Jeżeli EA Sports dostaje po głowie za to, że ich nowy silnik nie pojawi się na PC ze względu na ograniczenia sprzętowe większości użytkowników, a znaczna część osób twierdzi, że ich kompy są gotowe na gry nowej generacji, to teraz mamy idealną okazją, by to udowodnić. Wielordzeniowy procesor, 6GB RAM, ogromna ilość miejsca na dysku - dla PS4/Xbox One to standard, do którego i my musimy przywyknąć. Wiemy już, że Watch Dogs będzie potrzebował podobnego sprzętu. Tak wygląda przyszłość grania na PC. Jeśli natomiast już ktoś będzie mógł pozwolić sobie na włączenie Call of Duty: Ghosts, to możemy się tylko domyślać, jak ładnie będzie się ta produkcja prezentować.

Komentarze
48
Usunięty
Usunięty
06/11/2013 22:01

Z tego co słyszałem gra niby wymaga tych 6 gb ramu(LOL) a i tak nie jest w stanie wykorzystać więcej niż 2GB ramu(typowy problem 32bitowych aplikacji :O), czyżby panowie z IW zapomnieli skompilować grę pod 64 bit ? XD Polecam sprawdźić czy po zastosowaniu tego patcha: http://www.ntcore.com/4gb_patch.phpgra będzie wykorzystywała powyżej 2gb ramu

Usunięty
Usunięty
06/11/2013 17:05

Ludzie co to wgl za gadanie Widać odrazu ze wymagania sa specjalnie zwiększone A czemu? By była reklama na nowe części by ludzie kupowali nowe części Cod się sprzedał i po grafice i silniku można śmiało powiedzieć ze zoptymalizowanie by dało się zrobić dobre na pc bez tych kosmicznych wymagań Sorry kuzwa to jest zero szacunku do graczy co robią Mam Directx 10 w swojej karcie i nie mogę grac a przypominam ze to jest polska Tutaj nie sra się kasa i większość z nas nie ma komputerów na takie coś Ja współczuje ludzia co kupili preordery i zapewne sie zdziwili ze to sie nie włącza Juz nawet bf ma lepsza optymalizacje Mówimy o bf4 ktory chodzi nie tylko na directx 11

Usunięty
Usunięty
05/11/2013 21:43
Dnia 05.11.2013 o 21:32, Zand79 napisał:

właśnie próbowałem odpalić na 4 ramu i wyskakuje błąd krytyczny ;( z informacją o niespełnianiu minimalnych wymagan

Ram da sie obejść, jest na to fix, ale nie wiem jak z DX10.




Trwa Wczytywanie