Ekipę Black Eye Games zasiliło trzech doświadczonych pracowników, którzy będą odpowiadali za fabułę gry i stronę animacyjną. Studio zapowiedziało również wdrożenie technologii motion-capture.
Ekipę Black Eye Games zasiliło trzech doświadczonych pracowników, którzy będą odpowiadali za fabułę gry i stronę animacyjną. Studio zapowiedziało również wdrożenie technologii motion-capture.
Ostatni z wymienionych jest z kolei animatorem, którego twórczość można było podziwiać w wielu polskich produkcjach: Two Worlds II, Deadfall Adventures, Painkiller: Hell & Damnation i NecroVision. Jarosław Zieliński będzie zresztą musiał zakazać rękawy, gdyż po zebraniu opinii od społeczności Black Eye Games postanowiło przerobić od podstaw wszystkie animacje. Ma to na celu stworzenie płynniejszych i bardziej realistycznych ruchów postaci.
Studio poczyniło ponadto pierwsze przygotowania do wdrożenia technologii motion-capture. "Nie moglibyśmy sobie na to pozwolić, gdyby nie Wasze niegasnące wsparcie i dotacje za które chcielibyśmy gorąco Wam podziękować i pragniemy przypomnieć, że dla najwierniejszych donatorów szykujemy o wiele bardziej odjazdowe prezenty niźli zwykłe klucze do pre-alfy" - te słowa twórcy Gloria Victis kierują do osób, które finansowo wsparły to przedsięwzięcie.