Assassin's Creed 4 będzie działać w 1080p na PlayStation 4

Paweł Pochowski
2013/11/18 17:00

Gra otrzyma łatkę, która podbije jej rozdzielczość oraz poprawi anti-aliasing.

Assassin's Creed 4 będzie działać w 1080p na PlayStation 4

Początkowo Assassin's Creed 4 miało działać w trybie 900p, okazuje się jednak, że twórcy zapowiedzieli wydanie do niej patcha poprawiającego grafikę. Niestety, 1080p zostanie dodane tylko dla PS4. Jak tłumaczy menadżer do spraw społeczności w Ubisoft, Gary Steinman, początkowo zaprogramowano Assassin's Creed 4 w 900p by upewnić się, że gra będzie działała powyżej 30 klatek na sekundę. - Ukończenie gry działającej w rozdzielczości 900p dało zespołowi dodatkowe miejsca na pracę z wykorzystaniem GPU oraz CPU, by liczba klatek na sekundę w grze nigdy nie spadła poniżej 30. Dodatkowo zespół wykorzystał czas pomiędzy ukończeniem gry, a jej debiutem w sklepach, by skupić się na aktualizacji podnoszącej natywną rozdzielczość w wersji dla PlayStation 4 do 1080p - tłumaczy Gary.

Z drugiej jednak strony producent Sylvain Trottier zapewnia, że gra wygląda świetnie także w aktualnej wersji i tak naprawdę niewielu graczy zauważy różnicę. - Gdybyśmy rozmawiali o różnicach pomiędzy 720p a 1080p, to dałoby się ją zauważyć spokojnie. Ale mówimy o dwóch bardzo zbliżonych do siebie rozdzielczościach (...), większość osób nie zauważy większej różnicy - tłumaczy. Dodaje, że ważniejsza ze zmian to poprawa anti-aliasingu. Tym na szczęście będą mogły cieszyć się już obie konsole.

- Najważniejszą częścią aktualizacji nie jest 1080p. Jest nią fakt, że pomimo ukończonych prac nad grą, gdy większość inżynierów zaczęła już prace nad czymś nowym - a tak zawsze jest w Ubisoft - niektórzy z moich pracowników kontynuują siedzenie przy Black Flag i zaprojektowali nową wersję techniki anti-aliasing. Dzięki temu oprócz 1080p grafika została poprawiona jeszcze mocniej, z tego prostego powodu, że twórcy wiedzieli, że byliby w stanie zrobić to nawet wcześniej, gdyby tylko mieli więcej czasu. A więc zrobili to teraz. Zobaczycie każdy mały piksel w trybie 1080p na PS4 zupełnie takim, jakim zaprojektowali go artyści, ale także obraz będzie czystszy, wyraźniejszy i bardziej wspaniały niż moglibyście się spodziewać - dodaje Sylvain kontynuując swoją wypowiedź o wprowadzonych zmianach graficznych w nadchodzącej aktualizacji.

GramTV przedstawia:

Miło ze strony twórców, że pamiętają o grze także już po jej ukończeniu, ale to przecież konsole nowej generacji - przyszła żyła złota, trzeba więc dbać o nie szczególnie dobrze. Szkoda, że Xbox One nie dostanie podbitej rozdzielczości, ale najważniejsze, że anti-aliasing trafi na obie konsole nowej generacji.

Komentarze
69
Usunięty
Usunięty
20/11/2013 21:02
Dnia 18.11.2013 o 19:54, patryk11258 napisał:

Prosze bardzo. Pierwszy lepszy gotowiec na listopad 2013 . Sam posiadam tę samą kartę graficzną i przy podobnej klasy(tak wiem że jest słaby) procesorze można w BF3 pośmigać z 50+ klatkami na monitorach 1080p i wysokiej ogólnej jakości szczegółów. http://www.morele.net/inventory/info/y6DEm4/ "wszystkich bajerów" ten zestaw nie pociągnie ale konsole również.

A systema to co? Łukradniesz? Czy na Łinuksie będziesz w tego Łasasyna groł?

Usunięty
Usunięty
19/11/2013 17:07

Widze, ze jak temat utrzymuje sie na glownej wystarczajaco wysoko, to milosnicy musztardy nie moga sie powstrzymac od hurtowego pisania debilizmow -_- Ogarnijcie najpierw swoje zabawki, zanim zabierzecie sie za takie powazne tematy;

Usunięty
Usunięty
19/11/2013 15:47

To sie nazywa marketing ludzie majacy problemy ! Moga zrobic gre w 60 klatkach i 4k ale co potem a tak maja z 5 jak i niewiecej lat sztucznego rozwijania sie.? A tak na marginesie to ilu z was by mialo na taki sprzet pieniadze by zagrac na 100%?




Trwa Wczytywanie