Japońska firma chce wykorzystać boom na jej nową konsolę do wypromowania poprzedniej, przenośnej - w sprzedaży znajdą się zestawy PS4 + PS Vita. Sony zainwestuje też w kampanię reklamową Vity.
Japońska firma chce wykorzystać boom na jej nową konsolę do wypromowania poprzedniej, przenośnej - w sprzedaży znajdą się zestawy PS4 + PS Vita. Sony zainwestuje też w kampanię reklamową Vity.
Sony chce wykorzystać popularność PS4 do podreperowania sprzedaży Vity. Firma planuje kampanię marketingową, na którą przeznaczy 2,5 mln funtów. Jej celem będzie promowanie możliwości wspólnego wykorzystywania obu wspomnianych konsol oraz reklama nowego exclusive'a przenośnej platformy, Tearaway, który spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem krytyków.
- Jesteśmy podekscytowani Vitą w przededniu okresu świątecznego - mówi Ben Law, starszy menedżer produktu. - Przygotowaliśmy kampanię skupioną wokół kluczowych wiadomości: nowych premier, jak Tearaway, wzrastającego dynamiczniej niż kiedykolwiek katalogu gier oraz usługi Remote Play - dodaje.