Phil Spencer wstrzymuje się z oceną modelu biznesowego zastosowanego w bijatyce Killer Instinct, ponieważ sam jest ciekaw, jakie efekty przyniesie. Już teraz potrafi jednak wskazać jego zalety.
Phil Spencer wstrzymuje się z oceną modelu biznesowego zastosowanego w bijatyce Killer Instinct, ponieważ sam jest ciekaw, jakie efekty przyniesie. Już teraz potrafi jednak wskazać jego zalety.
- Jako wewnętrzny producent lubimy eksperymentować z nowymi rzeczami. Oddanie graczom tylko jednej postaci i pozwolenie na to, by sami decydowali co kupić, jest bardzo interesującą strategią i sami jesteśmy ciekawi, jak to się rozwinie. Moim zdaniem takie rozwiązanie pasuje zwłaszcza do bijatyk, gdzie gracze zwykle walczą tylko dwiema czy trzema postaciami, a resztę ignorują - zauważa.
- Taki model biznesowy ma swoje zalety także z punktu widzenia producenta. Twórcy gry mogą uwolnić swoją kreatywność i próbować aktywizować graczy na różne sposoby - dodaje.
Killer Instinct to jeden z tytułów startowych Xboksa One.