Gramy (tragicznie) w Battlefield 4 na Xbox One

Małgorzata Trzyna
2013/12/04 18:15

Czyli jak dobiec do tamy i ją zniszczyć, nie nadziewając się na granat?

Mieliśmy już okazję zagrać w Battlefielda 4 na Xboksie One. Krzysiek Ogrodnik uparł się, by zniszczyć tamę i zalać całą okolicę, ale wrogowie najwyraźniej obrali go sobie na cel i postanowili do tego nie dopuścić. Czemu? Nie mamy pojęcia, przecież zmiana sytuacji na mapie to jedna z najciekawszych rzeczy w grze...

GramTV przedstawia:

Wygląda na to, że koncentracja ognia na Krzyśku oznaczała nieco łatwiejsze zadanie dla pozostałych członków drużyny, zatem zaczęli oni kosić przeciwników, przez co ticketów ubywało im w zastraszającym tempie... nie będziemy spoilerować, czy akcja w końcu się udała, czy też nie, ale następnym razem postaramy się pokazać coś więcej niż zgon na dziesięć sposobów.

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
05/12/2013 11:15

> Ciekawe. Mój sprzęt - Intel Core 2 Quad 6600 (2.85GHz), 8GB RAM, GeForce GTX660 2GB.> W 1600x900 wszystko ustawione na LOW i gra nie dość, że wygląda jak kupa, to na dodatek> średnio jest ~23fps (mówimy o multi). Tak wiem, u mnie słabym ogniwem jest procek, ale> i tak jest to sprzęt o wiele lepszy niż XBOX ONE i PS4. I co? I to, że na moim PC w ogóle> nie da się grać.Po pierwsze wiń swojego proca, po drugie nawet z nim powinieneś mieć więcej klatek na sekundę więc prawdopodobnie masz syf niezły na kompie, albo gry nawet nie kupiłeś tylko sugerujesz się ograną betą (która chodziła dwa razy gorzej niż pełna wersja gry). Co do konsoli to pamiętaj, że jest to zamknięta architektura i dzięki temu można z tego sprzętu wycisnąć znacznie więcej. Popatrz na Ryse Sons of Rome na Xbox One które wygląda ślicznie, popatrz na Killzone 4 Shadow Fall który wygląda fenomenalnie i można go śmiało stawiać koło Crysis 3 przy czym C3 to benchmark na 4h, a nie gra zaś K4 ma naprawdę spore mapy, większą różnorodność poziomów, 12h kampanii i naprawdę dopracowany multi.

Usunięty
Usunięty
05/12/2013 10:18

Twój procek w konsolowym APU w ogóle by się nie sprawdził, poza tym Jag na współdzielonej pamięci będzie wydajniejszy niż Twój Core 2 Quad, gdyż ominie go kilka zbędnych w tym wypadku procedur (dlatego mając ledwie 1,6Ghz na dość wątłym rdzeniu nie jest hamulcowym dla grafiki na poziomie HD 7870, mało tego- jeśli zasstosować pointery z adresami pamięci zamiast standardowego kopiowania porcji danych w obie strony, to na dobrą sprawę nie ma granicy dla takiego APU jeśli chodzi o dysproporcje, tzn. do pewnego stopnia oczywiście);A co do BF4 -nie oszukujmy się, mamy tu do czynienia z programistycznym gniotem, jakąś budżetową wersją Batka, która powstawała w pośpiechu na już przyspieszoną premierę nowych konsol. Stąd pewnie ten cały galimatias z optymalizacją;

L33T
Gramowicz
05/12/2013 09:50

http://www.youtube.com/watch?v=IHogNolObqk




Trwa Wczytywanie