Koniec z bugiem "jedno trafienie - jedno zabójstwo" w Battlefieldzie 4 na PS4

Małgorzata Trzyna
2013/12/05 19:00

W Europie wydano także sporą aktualizację do Battlefielda 4 w wersji na PS3.

Koniec z bugiem

Nowa aktualizacja Battlefielda 4 na PS4 przyniosła ze sobą kilka poprawek:

  • naprawiono bug "one-hit kill" (powodował on, że obrażenia od trafienia były czasem naliczane kilkakrotnie, przez co można było zabić jedną kulą, korzystając ze zwykłego karabinu),
  • usunięto błąd powodujący zawieszanie się gry, jeśli gracz miał bardzo dużo znajomych,
  • dzięki aktualizacji można już także nagrywać wideo wraz z dźwiękiem na PS4.

- Otrzymujemy wiadomości od ludzi - nawet teraz - w których piszą, że wyszli zza rogu budynku i natychmiast zginęli - powiedział przedstawiciel DICE. - Muszą zrozumieć, że to nie jest bug "one-hit kill", to zupełnie inny błąd, który musimy jeszcze poprawić. Trzeba zrozumieć, w jaki sposób niektóre rzeczy są interpretowane w grze, by zauważyć, na czym polega różnica.

GramTV przedstawia:

- Odnotowaliśmy taki błąd, że kula lecąca w kierunku przeciwnika zadawała obrażenia w czasie trwania jednej klatki, a potem znowu, w następnej klatce. W ten sposób zadawała dwukrotnie więcej obrażeń niż powinna. Ten błąd naprawiliśmy. Natomiast sytuacja, w której giniecie, zanim dostrzeżecie kto do was strzela, to zupełnie inna para kaloszy. Korzystamy z takiego określenia jak interpolacja, w odniesieniu do tego, gdzie znajdujecie się w świecie gry. Są miejsca, w których załącza się kamera pokazująca śmierć, zanim właściwe pakiety dotrą przez internet, które wasza kamera może zinterpolować. To daje wrażenie, że zostaliście zabici jednym strzałem tuż po tym, jak ktoś wyszedł zza rogu budynku. Znaleźliśmy ten błąd i naprawimy go w przyszłych aktualizacjach.

Kolejna aktualizacja ma naprawić więcej błędów, zwłaszcza powiązanych ze stabilnością gry.

Na PS3 również pojawił się nowy patch, w którym wprowadzono liczne poprawki. Z ich listą możecie zapoznać się na forum Battlefielda. Łatka jest już dostępna wszędzie, prócz Ameryki Północnej, gdzie zostanie wydana tak szybko, jak to możliwe.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
06/12/2013 18:46

To bardzo nierealistyczne bo strzał w nogę nie zabije przeciwnika .Przynajmniej od razu.

Arcling
Gramowicz
06/12/2013 18:16
Dnia 05.12.2013 o 19:23, Skull3 napisał:

Koniec z resztką realizmu! : p

A który FPS jest realistyczny? Zawsze znajdą się pewne uproszczenia, nawet w tych bardziej realistycznych tytułów. Sam fakt zabijania np. setek wrogów w ciągu jednej bitwy jest nierealistyczny. Nikt też nie zrobi gry, w której np. czeka się kilka godzin w krzakach aż pojawi się wróg, po czym strzela się do nich z oddali widząc jedynie jakieś małe punkciki.

Makoko
Gramowicz
06/12/2013 18:06

> Koniec z resztką realizmu! : pNikt nie mówił, że gry mają być realistyczne :p




Trwa Wczytywanie