Twórcy zapewniają: pecetowe Dark Souls II nie powtórzy błędów "jedynki"

Patryk Purczyński
2013/12/21 10:31

- Wiemy, czego gry komputerowe zwykle wymagają i mogę zapewnić, że pecetowa wersja Dark Souls II będzie dobrym pecetowym doświadczeniem dla użytkowników pecetów - mówi producent Takeshi Miyazoe.

Twórcy zapewniają: pecetowe Dark Souls II nie powtórzy błędów

Pierwsza część Dark Souls na PC nie wypadła najlepiej - mówiąc łagodnie - pod względem technicznym, zatem właściciele komputerów mogą obawiać się o stan drugiej odsłony. - Może to zabrzmieć źle, ale w przypadku "jedynki" naszym głównym celem było dostarczenie gry na pecety w jak najkrótszym czasie - wspomina producent Takeshi Miyazoe.

- Rynek pecetowy w Japonii ma minimalny rozmiar, dlatego pierwotnie w ogóle nie chcieliśmy tworzyć wersji na komputery. Petycja od graczy z Ameryki Północnej i Europy przekonała nas jednak, że nawet mimo braku doświadczenia w produkcji na tę platformę warto ukończyć nową wersję jak najszybciej. Problemy w pewnym sensie były przez nas spodziewane. Zdawaliśmy sobie bowiem sprawę, że pecety wymagają zaimplementowania określonych funkcji, które z braku czasu pominęliśmy - tłumaczy, wyjawiając przy tym, że była to głównie decyzja wydawcy, Namco Bandai.

- Same doświadczenia z rozgrywki były podobne. Zalecaliśmy sterowanie padem i jeśli ktoś rzeczywiście go używał, to jak sądzę czerpał podobne doznania jak gracze konsolowi. Wiele z tego wynieśliśmy. Dark Souls II tworzymy na PC od samego początku. Wiemy, czego gry komputerowe zwykle wymagają i mogę zapewnić, że pecetowa wersja Dark Souls II będzie dobrym pecetowym doświadczeniem dla użytkowników pecetów - zapewnia przedstawiciel From Software.

GramTV przedstawia:

- Jeśli chodzi o obsługę kontrolerów, obecnie mamy w planie umożliwienie gry zarówno za pośrednictwem myszy i klawiatury, jak i pada. Obie opcje będą dostępne. Ja, jako gracz konsolowy, polecam oczywiście ten drugi wariant, ale jeśli grasz na komputerze masz zapewne na ten temat odmienną opinię - dodaje Miyazoe.

Dark Souls II na komputerach i konsolach zadebiutuje jednocześnie - 14 marca.

Komentarze
10
Tenebrael
Gramowicz
27/12/2013 13:16
Dnia 22.12.2013 o 00:15, porckypizgus napisał:

Najdziwniejsze jest to, że potrafili opanować pisanie gry na PS3 (Demons Souls), które jest podobno zmorą twórców a na takiego PC (wiem, że mieli mało czasu) wyszło im ---> w zasadzie identico co na konsolach - czyli i tak dobrze ! no to o co chodzi ? Skoro łyknęli PC to opanują DS II do perfekcji no chyba, że Namco wkroczy z jakimś chorym pomysłem co byłoby strzałem w stopę.

Wiesz, może po prostu lepiej opanowali PS3 niż PC?

Tenebrael
Gramowicz
27/12/2013 13:16
Dnia 22.12.2013 o 00:15, porckypizgus napisał:

Najdziwniejsze jest to, że potrafili opanować pisanie gry na PS3 (Demons Souls), które jest podobno zmorą twórców a na takiego PC (wiem, że mieli mało czasu) wyszło im ---> w zasadzie identico co na konsolach - czyli i tak dobrze ! no to o co chodzi ? Skoro łyknęli PC to opanują DS II do perfekcji no chyba, że Namco wkroczy z jakimś chorym pomysłem co byłoby strzałem w stopę.

Wiesz, może po prostu lepiej opanowali PS3 niż PC?

porckypizgus
Gramowicz
22/12/2013 00:15

Najdziwniejsze jest to, że potrafili opanować pisanie gry na PS3 (Demons Souls), które jest podobno zmorą twórców a na takiego PC (wiem, że mieli mało czasu) wyszło im ---> w zasadzie identico co na konsolach - czyli i tak dobrze ! no to o co chodzi ? Skoro łyknęli PC to opanują DS II do perfekcji no chyba, że Namco wkroczy z jakimś chorym pomysłem co byłoby strzałem w stopę.




Trwa Wczytywanie