- Wiemy, czego gry komputerowe zwykle wymagają i mogę zapewnić, że pecetowa wersja Dark Souls II będzie dobrym pecetowym doświadczeniem dla użytkowników pecetów - mówi producent Takeshi Miyazoe.
- Wiemy, czego gry komputerowe zwykle wymagają i mogę zapewnić, że pecetowa wersja Dark Souls II będzie dobrym pecetowym doświadczeniem dla użytkowników pecetów - mówi producent Takeshi Miyazoe.
- Rynek pecetowy w Japonii ma minimalny rozmiar, dlatego pierwotnie w ogóle nie chcieliśmy tworzyć wersji na komputery. Petycja od graczy z Ameryki Północnej i Europy przekonała nas jednak, że nawet mimo braku doświadczenia w produkcji na tę platformę warto ukończyć nową wersję jak najszybciej. Problemy w pewnym sensie były przez nas spodziewane. Zdawaliśmy sobie bowiem sprawę, że pecety wymagają zaimplementowania określonych funkcji, które z braku czasu pominęliśmy - tłumaczy, wyjawiając przy tym, że była to głównie decyzja wydawcy, Namco Bandai.
- Same doświadczenia z rozgrywki były podobne. Zalecaliśmy sterowanie padem i jeśli ktoś rzeczywiście go używał, to jak sądzę czerpał podobne doznania jak gracze konsolowi. Wiele z tego wynieśliśmy. Dark Souls II tworzymy na PC od samego początku. Wiemy, czego gry komputerowe zwykle wymagają i mogę zapewnić, że pecetowa wersja Dark Souls II będzie dobrym pecetowym doświadczeniem dla użytkowników pecetów - zapewnia przedstawiciel From Software.
- Jeśli chodzi o obsługę kontrolerów, obecnie mamy w planie umożliwienie gry zarówno za pośrednictwem myszy i klawiatury, jak i pada. Obie opcje będą dostępne. Ja, jako gracz konsolowy, polecam oczywiście ten drugi wariant, ale jeśli grasz na komputerze masz zapewne na ten temat odmienną opinię - dodaje Miyazoe.
Dark Souls II na komputerach i konsolach zadebiutuje jednocześnie - 14 marca.