Kolejna, tym razem już nieco większa porcja zdjęć z Project Cars

Robert Sawicki
2014/01/10 18:47
6
0

Tradycyjnie, screenshoty reprezentują obecny poziom grafiki w samej grze, bez zbędnego ulepszania i korzystania z tanich filtrów, mających poprawić nieco ich jakość.

Kolejna, tym razem już nieco większa porcja zdjęć z Project Cars

Zdjęcia przedstawiają właściwie całe spektrum tego, co ma do zaoferowania Project Cars - są jazdy o świcie, w nocy, w deszczu i w dymie wydobywającym się spod kół RUFa. W poprzednim zestawie zdjęć było nieco tekstur o wyjątkowo niskiej rozdzielczości, ale w dzisiejszej paczce wydaje się być już dużo, dużo lepiej. Galerię znajdziecie poniżej, więc sprawę możecie zbadać osobiście.

GramTV przedstawia:

Gra ukaże się na PC (także SteamOS), PlayStation 4, Wii U i Xbox One w późniejszej części tego roku.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
11/01/2014 20:07

Wygląda świetnie, tylko ciekawi mnie, jak będzie z optymalizacją i wymaganiami po premierze...

Usunięty
Usunięty
11/01/2014 00:54

bycie w fazie alpha czy beta nie zależy od stanu gry tylko od twórcy, równie dobrze ac mogłoby być alpha a pc betatak, wiem że jest w alphie, napisałem tylko jak jest, te screeny też są z alphy, chodziło mi po prostu o porównanie gameplay/screen

Usunięty
Usunięty
11/01/2014 00:34

@felthat Gra na razie jest jeszcze w fazie alfa. I to powinno wszystko mówić. (No i nie ma nawet zamiaru konkurować z Forcą czy GT [chodzi mi o liczbę aut :P] W AC też jest trochę błędów a jest już w fazie beta. Symulator nie potrzebuje mnóstwa samochodów.




Trwa Wczytywanie