I z każdym kolejnym miesiącem wygląda na to, że PS Vita nie skończy jako mała konsolka do wielkich tytułów, a jako istny raj dla twórców niezależnych. Swoją cegiełkę tym razem dokłada Unity.
I z każdym kolejnym miesiącem wygląda na to, że PS Vita nie skończy jako mała konsolka do wielkich tytułów, a jako istny raj dla twórców niezależnych. Swoją cegiełkę tym razem dokłada Unity.
Silnik będzie wspierał obie kamery konsolki, gałki analogowe, czujniki ruchu i tylny panel dotykowy. Jeśli chodzi o kwestie związane z PlayStation Network, developerzy będą mogli pogrzebać także w liście znajomych, dobieraniu graczy do rozgrywek i trofeach.
Wprowadzenie wsparcia dla PS Vita przez Unity jest kolejnym ułatwieniem ze strony twórców silnika, gdzie poprzednim było wprowadzenie narzędzi przeznaczonych do produkcji gier 2D. Póki co nie mamy jeszcze żadnych wiadomości od konkretnych twórców, którzy natychmiast zapowiedzieliby plany wobec Unity i PS Vita, ale tego typu ogłoszenia najprawdopodobniej zaleją nas w ciągu najbliższych kilku dni.
W tym roku wsparcie Unity obejmie także Xbox One od Microsoftu.