Przedstawiciele Facepunch Studios regularnie dzielą się nowymi wynikami sprzedaży Rust i z równą częstotliwością nie dowierzają temu, jaką popularnością cieszy się ich gra.
Przedstawiciele Facepunch Studios regularnie dzielą się nowymi wynikami sprzedaży Rust i z równą częstotliwością nie dowierzają temu, jaką popularnością cieszy się ich gra.
Plan nie wypalił, ale ekipa Facepunch Studios nie będzie rzecz jasna z tego powodu narzekać - tym bardziej, że Rust w 45 dni zarobił dwie trzecie tego, co poprzednia gra Garry'ego Newmana, Garry's Mod, w osiem lat! - Nie przypuszczaliśmy, że nasza produkcja taki wynik osiągnie kiedykolwiek - nie może nadziwić się Newman.
- Przez dwa tygodnie byliśmy na czele list sprzedaży, a nie sądziliśmy, że w ogóle się na nią kiedyś załapiemy. Nie wyobrażaliśmy sobie, że któraś z naszych kolejnych gier powtórzy sukces Garry's Mod. Rust zajmował w niektórych momentach czwartą pozycję pod względem liczby aktualnie grających osób z 50 tys. użytkowników - to więcej, niż moglibyśmy sobie zamarzyć - dodaje.
To nie pierwszy raz, kiedy twórca Rust publicznie przeciera oczy ze zdumienia. Z podobnym niedowierzaniem mówił o sprzedaży 150 tys. kopii tuż po Nowym Roku i porównaniach do Garry's Mod ledwie dwa tygodnie temu.