I od razu odpowiada, że na PlayStation 4, gdzie impreza trwa wiecznie, a przebrani za bohaterów gier obywatele globalnej wioski machają przed nosem Dual Shockami 4.
I od razu odpowiada, że na PlayStation 4, gdzie impreza trwa wiecznie, a przebrani za bohaterów gier obywatele globalnej wioski machają przed nosem Dual Shockami 4.
Sony zaprasza Japończyków na imprezę ze sporym poślizgiem i czas pokaże, czy ci nie potraktują pominięcia na rzecz Europy i Ameryki Północnej jako dyshonoru. 22 lutego okaże się, ilu mieszkańców Nipponu z zaproszenia skorzysta.
Zachęca ich do tego nowy, dynamiczny spot z masą statystów w obsadzie. Tym razem Sony zrezygnowało z przekazu "patrzcie, cały świat się bawi, a wy czekacie", zastępując go czymś na wzór "to prawda, impreza już trwa, ale was ominęło nudne badanie gruntu i wchodzicie na gotowe". Albo przesadnie interpretuje, co reżyser miał na myśli, bo chodzi jedynie o ludzi skaczących wokół kamery. Tak czy owak, oto reklamówka.