Fundamenty opróżniania portfela są w grze PopCap wyłożone, ale na początku Garden Warfare nie da możliwości pójścia na skróty.
Fundamenty opróżniania portfela są w grze PopCap wyłożone, ale na początku Garden Warfare nie da możliwości pójścia na skróty.
Rozwój i personalizacja postaci w Plants vs. Zombies: Garden Warfare jest całkiem prosty. Wszystko w świecie gry odblokowujemy nalepkami, a nalepki kupujemy za monety. I tutaj pojawia się wybór: monety można sumiennie ciułać lub pójść na skróty i kupić za prawdziwe dukaty. Z tym, że ta druga opcja będzie po premierze gry zablokowana.
Nikt nie tłumaczy jakoś szczególnie tej decyzji, ale według producenta Briana Lindsleya, PopCap wykorzysta zebrane w tygodniach po premierze dane, by zadecydować co dalej z mikrotransakcjami.
Ale nawet gdy te wreszcie do starć zombie z roślinami zawitają, nie powinniśmy szczególnie zamartwiać się o limity na kartach kredytowych. Według Gary'ego Claya (który zajmuje stanowisko z tak nudną nazwą, że nie chcę Was usypiać), wszystko w grze da się odblokować bez płacenia. Ba, niektóre rzeczy dostaniemy tylko dzięki spędzonym na serwerach godzinom. Clay podaje przykład multi w Mass Effect 3 jako bliźniaczego rozwiązania.
Dziś prezentowaliśmy Wam już nowe nagranie z Plants vs. Zombies: Garden Warfare.