Które tym razem rzeczywiście są trailerami, a nie kilkudziesięciu sekundowymi filmami, w których poza logiem gry i Atlusa za wiele miejsca na grę już nie ma.
Które tym razem rzeczywiście są trailerami, a nie kilkudziesięciu sekundowymi filmami, w których poza logiem gry i Atlusa za wiele miejsca na grę już nie ma.
Trailery zostały przygotowane w dwóch smakach (kolejno trzeciej i czwartej odsłony serii), gdzie każdy z nich trwa nieco ponad trzy minuty. Zwiastuny jako jedne z niewielu niemal nie pokazują żadnej walki, skupiając się zamiast tego na animowanych przerywnikach filmowych (które mimo stylu chibi wyglądają zaskakująco dobrze) i dialogach między postaciami. Jest na co popatrzeć, więc nie znając japońskiego nie traci się aż tyle.
Gra pokaże się w Japonii 6 czerwca jako tytuł na wyłączność konsoli Nintendo 3DS. Konsola posiada niestety blokadę regionalną, ale patrząc na to, jak Atlus traktuje lokalizację marki, trafienie gry do Europy to tylko kwestia czasu.