Nic dziwnego - przygodówka zebrała bardzo dobre oceny i to zarówno od użytkowników, jak i recenzentów. Przełożyło się to na niezły zysk ze sprzedaży.
Nic dziwnego - przygodówka zebrała bardzo dobre oceny i to zarówno od użytkowników, jak i recenzentów. Przełożyło się to na niezły zysk ze sprzedaży.
- Zarobiliśmy wystarczająco, by spokojnie ukończyć prace nad drugą częścią gry - powiedział Tim Schafer w rozmowie z Games Industry. - Sprzedaliśmy wystarczająco, by ludzie zobaczyli, że nie żartowaliśmy, i jest to dla nas ulga. Uważam, że na projektach z Kickstartera ciąży ogromna presja, szczególnie tych największych, by nie zepsuć tego dla tych wszystkich ludzi. Dla nas to świetna, pozytywna rzecz móc stworzyć grę fundowaną przez fanów - to otwiera wiele drzwi do oryginalnych, kreatywnych rzeczy - dodał Tim.
Druga część Broken Age na PC, Linux i Mac powinna zadebiutować tegoroczną wiosną. Oprócz tego w tym roku tytuł zostanie wydana wersja na iPada.