Payday 2 i Brothers: A Tale of Two Sons nieźle zarobiły dla swoich twórców

Patryk Purczyński
2014/02/28 08:42
1
0

Ostatnie półrocze było okresem prosperity dla Starbreeze Studios. Wszystko dzięki grom, które wypracowały szwedzkiej ekipie niemałe zyski.

Payday 2 i Brothers: A Tale of Two Sons nieźle zarobiły dla swoich twórców

- Dzięki naszemu nowemu modelowi biznesowemu, reorganizacji i skupieniu na naszych nowych markach, wygenerowaliśmy - i to w zaledwie dwa kwartały - zysk przed opodatkowaniem sięgający 104 milionów SEK (ponad 10 mln dolarów - przyp.red.) - informuje w raporcie podsumowującym ostatnie miesiące w wykonaniu Starbreeze Studios dyrektor wykonawczy Bo Andersson Klint.

Zyski udało się wypracować w głównej mierze dzięki Payday 2 i Brothers: A Tale of Two Sons, dwóm grom autorstwa Starbreeze wydanym pod koniec ubiegłego roku. Jak widać, zdobyły on poklask nie tylko wśród krytyków. Andersson zauważa, że pierwszy z wymienionych tytułów miał w lutym na Steamie społeczność sięgającą 350 tys. aktywnych użytkowników, co plasuje go na piątym miejscu wśród wszystkich gier dostępnych na platformie Valve.

GramTV przedstawia:

- Teraz dysponujemy sporymi rezerwami gotówki, stworzyliśmy stabilną strukturę kosztów, współczesny model biznesowy, zapewniliśmy sobie pełną kontrolę nad naszymi markami i zapracowaliśmy sobie na sytuację, w której trzy nasze gry wypracowują przychody każdego dnia - wylicza Andersson Klint. Tą trzecią produkcją jest Payday: The Heist.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
28/02/2014 09:48

Payday 2 po darmowym weekendzie jakoś mnie nie ruszył, za to Brothers to jedna z lepszych produkcji, z jakimi miałem do czynienia w zeszłym roku. Kto nie grał, a czasami ma ochotę na odpoczynek od ciągłych strzelanin - polecam.