Ostatnie półrocze było okresem prosperity dla Starbreeze Studios. Wszystko dzięki grom, które wypracowały szwedzkiej ekipie niemałe zyski.
Ostatnie półrocze było okresem prosperity dla Starbreeze Studios. Wszystko dzięki grom, które wypracowały szwedzkiej ekipie niemałe zyski.
Zyski udało się wypracować w głównej mierze dzięki Payday 2 i Brothers: A Tale of Two Sons, dwóm grom autorstwa Starbreeze wydanym pod koniec ubiegłego roku. Jak widać, zdobyły on poklask nie tylko wśród krytyków. Andersson zauważa, że pierwszy z wymienionych tytułów miał w lutym na Steamie społeczność sięgającą 350 tys. aktywnych użytkowników, co plasuje go na piątym miejscu wśród wszystkich gier dostępnych na platformie Valve.
- Teraz dysponujemy sporymi rezerwami gotówki, stworzyliśmy stabilną strukturę kosztów, współczesny model biznesowy, zapewniliśmy sobie pełną kontrolę nad naszymi markami i zapracowaliśmy sobie na sytuację, w której trzy nasze gry wypracowują przychody każdego dnia - wylicza Andersson Klint. Tą trzecią produkcją jest Payday: The Heist.