Przedstawiciele Eidos Montreal sprawą nie są zachwyceni, choć zabieg określają jako coś koniecznego dla dobra obecnych i przyszłych projektów studia.
Przedstawiciele Eidos Montreal sprawą nie są zachwyceni, choć zabieg określają jako coś koniecznego dla dobra obecnych i przyszłych projektów studia.
Z pracą musiało się pożegnać 27 osób, co studio argumentuje zwykłą koniecznością, typową dla każdego większego studia, która pozwala lepiej zorganizować pracę nad obecnymi i przyszłymi grami. Przedstawiciele Eidos Montreal zapewniają, że starają się pomóc swoim byłym pracownikom "tak bardzo, jak to tylko możliwe", choć jak konkretnie ma wyglądać wsparcie - tego już nie wiadomo. Podobnie nieznane są stanowiska zwolnionych, które nie zostały podane do wiadomości publicznej.
Gra ukazała się niecały tydzień temu - w recenzji Myszastego Thief zgarnął ocenę 6,5/10. Tytuł zyskał w branży mnóstwo mieszanych ocen, choć nie wiadomo, czy negatywna krytyka ze strony zarówno prasy, jak i graczy, miała jakikolwiek wpływ na decyzję władz Eidos Montreal. Pozostaje mieć nadzieję, że każdy ze zwolnionych pracowników nie będzie miał większych problemów ze znalezieniem nowej posady.