Zwolnienia u twórców Thiefa: Eidos Montreal pożegnało 27 pracowników

Robert Sawicki
2014/03/04 23:02

Przedstawiciele Eidos Montreal sprawą nie są zachwyceni, choć zabieg określają jako coś koniecznego dla dobra obecnych i przyszłych projektów studia.

Zwolnienia u twórców Thiefa: Eidos Montreal pożegnało 27 pracowników

Z pracą musiało się pożegnać 27 osób, co studio argumentuje zwykłą koniecznością, typową dla każdego większego studia, która pozwala lepiej zorganizować pracę nad obecnymi i przyszłymi grami. Przedstawiciele Eidos Montreal zapewniają, że starają się pomóc swoim byłym pracownikom "tak bardzo, jak to tylko możliwe", choć jak konkretnie ma wyglądać wsparcie - tego już nie wiadomo. Podobnie nieznane są stanowiska zwolnionych, które nie zostały podane do wiadomości publicznej.

GramTV przedstawia:

Gra ukazała się niecały tydzień temu - w recenzji Myszastego Thief zgarnął ocenę 6,5/10. Tytuł zyskał w branży mnóstwo mieszanych ocen, choć nie wiadomo, czy negatywna krytyka ze strony zarówno prasy, jak i graczy, miała jakikolwiek wpływ na decyzję władz Eidos Montreal. Pozostaje mieć nadzieję, że każdy ze zwolnionych pracowników nie będzie miał większych problemów ze znalezieniem nowej posady.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
06/03/2014 00:13

Spójrz w takim razie na te negatywne oceny i zobacz ile jest "trollowych" ocen na tym twoim metacriticu. Jak kilkniesz na negatywne oceny to sobie zobaczysz ile masz bezsensownych zer i jedynek. Z drugiej strony mamy bezsensowne stawianie 10. Więc jeśli chodzi o opinie graczy to metacritic jest najgorszym miejscem na sprawdzenie tego, jedynie przydaje się do zbierania ocen recenzentów.

ww3pl
Gramowicz
Autor
05/03/2014 12:54
Dnia 05.03.2014 o 10:34, saurus123 napisał:

akurat Metacritic podaje recenzje tych najbardziej znanych pism, portali i podaje srednia wiec nazywanie tego bagnem to chyba pomylka, bo przeciez zawsze jest glosno jak jakas prasa daje wysokie oceny a ci mniej znani podaje oceny z perspektywy gracza i nie patrzy na wielkosc portfela wydawcy

Jest to bagno, bo zamiast patrzeć na rzeczywistą jakość gry i argumenty, które opowiadają się za lub przeciw grze, całość zostaje skoncentrowana do nieprecyzyjnej średniej wyrwanych z kontekstu ocen.

saurus123
Gramowicz
05/03/2014 10:34

> A to mogą być inne wrażenia niż subiektywne? Obiektywnie można ocenić Thiefa tylko od> strony technicznej i nie jest to niestety ocena wysoka (bugi, problemy z audio, spadki> fps). Wszystko inne to już subiektywna opinia i według mnie nowy Thief ratuje się przede> wszystkim klimatem, solidnym gameplayem i tym, że udanie zachowuje esencję złodziejskiego> fachu. Szukanie ukrytych łupów, plądrowanie mieszkań czy wykonywanie zleceń sprawia bardzo> dużo przyjemności. Główna linia fabularna wypada już nieco gorzej, ale też ma swoje momenty> (Moira Asylum).>> BTW. Nie wiem czemu wszyscy naskakują na muzykę. Dla mnie to jeden z najmocniejszych> elementów gry.akurat Metacritic podaje recenzje tych najbardziej znanych pism, portali i podaje srednia wiec nazywanie tego bagnem to chyba pomylka, bo przeciez zawsze jest glosno jak jakas prasa daje wysokie oceny a ci mniej znani podaje oceny z perspektywy gracza i nie patrzy na wielkosc portfela wydawcyjest takze druga ocena samych uzytkownikow tu sa same 10 i 0 fanboie i haterzya z ocena sie calkowicie zgadzam Thief nie jest gra ktora powinna dostac 70+sam osobiscie po zakupie przeszedlem moze 2 poziomy i mialem calkowicie dosyc




Trwa Wczytywanie