Jade Raymond uchyla rąbka tajemnicy na temat planów studia. Niewielkiego rąbka.
Jade Raymond uchyla rąbka tajemnicy na temat planów studia. Niewielkiego rąbka.
Obecnie wiadomo, że dwa z projektów powstają we współpracy z innymi studiami należącymi do Ubisoftu, ale to w miarę standardowe przy większych projektach tego wydawcy. Ponadto Jade skomentowała marzenia growych firm związane z łączeniem gier z innymi formami przekazu, jak komiksy czy filmy. - Naszym interesem jest robienie gier, musimy więc upewnić się, że po pierwsze i najważniejsze - robimy dobre gry. Sądzę, że trudno byłoby nam wyjść ponadto i myśleć "czy byłby to dobry film?", ja osobiście nie wiem nic na temat filmów. Żadnego nie stworzyłam - jasno wyraża swoje stanowisko Raymond. Co nie zmienia faktu, że np. film Splinter Cell powstaje.
Co do projektów Ubisoft Toronto - jak sądzicie, nad jakimi grami może pracować firma? Kolejne części Splinter Cella i Assassin's Creeda czy coś bardziej ambitnego?