Creative Assembly stawia sobie ambitny cel: wzbudzić w graczach uczucie, które towarzyszyło widzom przy pierwszych seansach Obcego w 1979. O sposobach na jego realizację opowiadają w nowym materiale zza kulis.
Creative Assembly stawia sobie ambitny cel: wzbudzić w graczach uczucie, które towarzyszyło widzom przy pierwszych seansach Obcego w 1979. O sposobach na jego realizację opowiadają w nowym materiale zza kulis.
Wydawane w ostatnich latach gry w świecie Obcego były lepsze lub gorsze, ale w zasadzie wszystkie wyrządzały legendarnemu stworowi tę samą krzywdę - rzucając przeciwko graczowi hordy ksenomorfów, odarły je z umiejętności budzenia strachu. Prawdziwego, panicznego strachu. W Alien: Isolation bestia z kwasem zamiast krwi będzie tylko jedna. W ten sposób (choć oczywiście nie tylko) Creative Assembly chce wrócić do korzeni.
Zapowiedziana na początku stycznia gra ma trafić do sprzedaży pod koniec tego roku bez większych różnic między dwoma generacjami konsol.