Od zeszłego roku gier z tej serii sprzedało się ponad 1,6 miliona egzemplarzy.
Od zeszłego roku gier z tej serii sprzedało się ponad 1,6 miliona egzemplarzy.
- Od początku roku 2013 WBIE sprzedało ponad 1,6 miliona gier LEGO i to aktualnie druga nasza największa marka w roku 2014 pod względem ilości sprzedanych egzemplarzy, z wynikiem 420,200 egzemplarzy. Co więcej, jeden dobry tydzień wystarczy, by wysunęła się ona na prowadzenie - ujawnia dyrektor marketingu w brytyjskim oddziale Warner Bros. Interactive, Spencer Crossley.
Co więcej, Crossley spodziewa się znacznych przyrostów sprzedaży w związku z wprowadzaniem na rynek kolejnych gier z LEGO w tytule. - Na konsolach i handheldach w kwietniu debiutuje LEGO: The Hobbit, które już teraz zapowiada się znakomicie - powiedział Spencer dodając, że dla wydawcy bardzo ważnym momentem okazało się także przeniesienie gier LEGO na urządzenia z iOSem, w związku z czym i w tym roku ukaże się tam kilka tytułów. - Pracujemy także nad LEGO CHIMA Online, a w naszej strategii znajduje się wiele zaplanowanych projektów na przyszłość - zapowiada Spencer.
Produkcje z klockami Lego co chwilę okupują listy najlepiej sprzedających się gier, a i ukazują się regularnie co kilka miesięcy. W listopadzie dopiero co debiutował LEGO Marvel Super Heroes, natomiast w lutym pojawiło się LEGO Movie: The Videogame, a rynek już przygotowuje się na przyjęcie kolejnej gry z tej serii. LEGO The Hobbit pojawi się na PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One oraz PS Vita już 11. kwietnia.