Na Game Developers Conference przedstawiciele Warner Bros. Games Montreal omówili zachowanie śniegu w Batman: Arkham Origins, zapowiadając również inne zastosowania dla tej technologii.
Na Game Developers Conference przedstawiciele Warner Bros. Games Montreal omówili zachowanie śniegu w Batman: Arkham Origins, zapowiadając również inne zastosowania dla tej technologii.
Trwałe, co ważne, ślady w śniegu pozostawiają wszelkie czynności: chodzenie, upadanie, ślizgi czy walka. W białym puchu odciskają się zresztą nie tylko stopy i ciała upadających weń postaci, ale także chociażby peleryna Mrocznego Rycerza. Jak zapewnia WB Games Montreal, w produkcji z otwartym światem takie fajerwerki graficzne nie zabierają zbyt wiele pamięci i nie wpływają znacząco na działanie gry. Wymagane jest jedynie wsparcie bibliotek DirectX 11.
Co ciekawe, technologia może znaleźć zastosowanie także w przypadku innego rodzaju nawierzchni, ulegających deformacji: błota czy piasku. Prezentację, jaką Colin Barré-Brisebois pokazał osobom zgromadzonym na GDC, możecie obejrzeć poniżej.